ניתק את הסלולרי ונעלם

משפחתו של השחקן החרדי שולי רנד דואגת: "שולי, תחזור הביתה"

משפחתו של האמן החרדי שולי רנד חוששת לחייו מאחר ומאז אמש נותק הקשר עמו והוא נעלם. "בוא הביתה, שולי" קראה לו אשתו. חברו ל"כיכר השבת": "אולי הוא מנסה להעביר מסר לציבור" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אביר סולטן, פלאש 90)

חשש לחייו: בני משפחתו וחבריו של השחקן והיוצר החרדי שולי רנד חוששים לחייו זאת מאחר ורנד נעלם מאז אתמול (חמישי) בשעות הבוקר ולא ניתן ליצור איתו קשר מאז. אשתו קראו לו לשוב הביתה בשיחה עם "מעריב". במשטרה מציינים כי עד כה לא התקבלה תלונה בנוגע להיעלמותו של רנד.

רנד, שאחראי ליצירות רבות בהן השיר "אייכה" ושיחק כשחקן ראשי בסרט "אושפיזין", ירד בשנים האחרונות מנכסיו. המצוקה הגיעה לשיא בחודשים האחרונים, כאשר רנד הגיע למצב בו לא יכל לשלם שכירות לבעלי הבית ועבר להתגורר במלון בירושלים, כשחבריו הקרובים עזרו לו לשלם את ההוצאות. ביום חמישי בבוקר, עזב רנד את המלון ומאז נעלמו עקבותיו.

חבריו מספרים כי הוא כיבה את המכשיר הסלולרי שלו, כך שלא אפשר לאכן את מקום הימצאו: "אנחנו מבקשים ממנו לחזור, מתחננים" אומר אחד האנשים הקרובים אליו.

אשתו אמרה מוקדם יותר לאתר העיתון "מעריב": "אנחנו באמונה שלמה. אני בטוחה ששולי מנסה למצוא דרכים לפתור את הבעיה". עוד הוסיפה ש"אנחנו דואגים, אוהבים ותומכים בו, קוראים לו לשוב ולקחת את דבריו - באמונה שהשם לא יעזוב אותנו. כבר עכשיו יש אנשים שרוצים לעזור לנו... שולי בוא הביתה".

יצחק, אחד מחבריו הקרובים של רנד, אמר ל"כיכר השבת": "כואב הלב שיהודי כל כך מוכשר מגיע למצב הזה. הציבור נהנה מהשירים שלו אבל לא יודע באיזה מצב הוא נמצא. כואב הלב לראות את שולי הגדול מכולם עומד ואוסף צדקה. פעם ברחוב ופעם בשדה התעופה בכדי להצליח לטוס לאומן. מישהו חייב לעזור לו".

יצחק הוסיף: "אני מקווה שתוך כמה שעות בעזרת ה' הוא ישמע שהציבור דואג לו ויחזור. יחזור לאשה והילדים ובעז"ה הכל יהיה בסדר. הקב"ה ישלח לו פרנסה. הציבור צריך לעזור, אולי הוא מנסה להעביר מסר".

חבר אחר של רנד אמר כי "יתכן שהוא בסך הכל מנסה לקחת קצת שקט מכל מה שעובר עליו - בלי קשר לפרנסה. הוא זקוק לשקט נפשי. הכל בסדר. הוא עוד יצחק על כולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר