אחרי 15 שנה

היסטוריה בישיבת תפרח: לראשונה - מונה משגיח חדש

ראש ישיבת תפרח, הגר"א פילץ, דגל מאז ומתמיד בקיומו של צוות חינוכי די מצומצם בישיבתו, מה שמנע כבר כ-15 שנה מינויים חדשים. אך השינויים של השנים האחרונות שינו את דעתו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב אביעזר פילץ (צילום: פלאש 90)

אחרי למעלה מ-15 שנה: לראשונה מינוי חדש בישיבת תושיה בתפרח, הרב יששכר ברנשטיין, ימונה למשגיח בישיבה שבראשותו של הגאון רבי אביעזר פילץ, החל מזמן אלול הבא, ויהיה אחראי על חינוכם של התלמידים הצעירים בישיבה, משיעור א' ושיעור ב'.

כיום מכהן הרב ברנשטיין כמנהל רוחני בישיבה קטנה בקריית ספר במודיעין עילית, והוא נחשב לאיש חינוך דגול המקורב לראשי ישיבת פוניבז', הגאון רבי גרשון אדלשטיין והגאון רבי ברוך דב פוברסקי.

הידיעה על המינוי החדש, התקבלה בתדהמה רבה בישיבה, זאת לאור העובדה כי מדובר בצעד חריג בו ממונה איש צוות חדש בישיבה, לראשונה מזה שנים רבות.

להערכת התלמידים, העובדה העומדת מאחורי המינוי, היא ריבוי התלמידים המבורך בישיבה, שמעורר את הצורך להקדיש יותר יחס ותשומת לב לבחורים הצעירים, מה גם ששני השיעורים יחד ימנו למעלה מ-300 בחורים.

יצויין, כי בעבר התאפיינה גישתו של הגר"א פילץ באידאולוגיה הפוכה, לפיה יש למעט בהוספת אנשי צוות. אולם כעת נראה, כי כמות התלמידים הגדולה והשינויים בדור הצעיר - עושים את שלהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר