הפרשה החדשה של ראש הממשלה

היועץ המשפטי לממשלה מאשר: "מתנהלת בדיקה נגד נתניהו"

לאחר שמועות ודיווחים רבים, היועץ המשפטי לממשלה מאשר לראשונה כי מתנהלת בדיקה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. הדגיש: "מדובר בבדיקה ולא נפתחה חקירה פלילית בעניינו" (חדשות,בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)

לאחר שמועות ודיווחים רבים, היועץ המשפטי לממשלה מאשר הערב (ראשון) כי מתנהלת בדיקה בעקבות מידע שהתקבל ונוגע בין השאר לראש הממשלה בנימין נתניהו.

"נבקש להודיע כי בעקבות מידע שהתקבל בעניינים הנוגעים בין היתר לראש הממשלה, ושהוצג בפני היועץ המשפטי לממשלה על ידי אגף החקירות והמודיעין של המשטרה, קיים היועץ מספר דיונים בהשתתפות פרקליט המדינה, גורמים בכירים נוספים במשרד המשפטים ואגף החקירות והמודיעין במשטרה" נמסר הערב ממשרד המשפטים.

"בסיומם, החליט היועץ המשפטי לממשלה להורות על קיום בדיקה בנושא. יודגש כי המדובר בבדיקה וכי לא נפתחה חקירה פלילית בעניינו של ראש הממשלה".

במשרד המשפטים הבהירו כי "בימים האחרונים, פורסמו בתקשורת ידיעות רבות שאינן מדויקות בלשון המעטה ביחס למידע הנוגע לבדיקה ולפעולות שכביכול בוצעו במסגרתה. מטבע הדברים לא נוכל בשלב זה להתייחס לפרסומים אלה או לפרט בנוגע למהלכי הבדיקה".

עוד נמסר כי "היועץ המשפטי לממשלה ער לחשיבות בהבאת הדברים לידיעת הציבור. הנושא נשקל מעת לעת בכפוף לצורכי הבדיקה. האמור בהודעה זו הובא ע"י היועץ המשפטי לממשלה לידיעת רה״מ מוקדם יותר היום".

על פי הדיווח מוקדם יותר בחדשות ערוץ 10, במרכז הפרשה עומדים חשדות להעברות כספיות שמהן נהנתה משפחתו של ראש הממשלה, אולם לא ברור הקשר של ראש הממשלה עצמו. בחדשות 2 דווח במקביל כי מדובר בחשד להעברת כספים פוליטיים לקרוב או קרובת משפחתו של נתניהו.

על פי הדיווח בחדשות 2, הבדיקה שנפתחה בחודשים האחרונים לא צפויה להתפתח לחקירה פלילית. על פי הדיווחים, הערב התכנסו בכירי מערכת אכיפת החוק, בראשות היועהמ"ש, פרקליט המדינה שי ניצן, ראש אגף חקירות במשטרה וחוקרי המשטרה הרלוונטיים על מנת לדון בתוצאות הבדיקה שבוצעה בשבועות האחרונים.

ממשרד ראש הממשלה נמסר הערב: "כפי שקרה בכל המקרים הקודמים, כשייחסו לראש הממשלה נתניהו מעשים שהתבררו כעורבא פרח, גם כאן לא יהיה כלום - כי אין כלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר