בוגרי מדעי המחשב של מכללת מבחר השתלבו בחברות היי-טק מובילות במשק

טקס סיום המחזור הראשון של מסלול מדעי המחשב התקיים השבוע והבוגרים כבר התקבלו למקומות עבודה מבוקשים. הטקס, התקיים בנוכחות הרקטור והנשיא של המרכז האקדמי לב המפעיל את מסלול מדעי המחשב בשיתוף פעולה עם מכללת מבחר (לימודים, שיווקי)

מנכ"ל מבחר הרב מאיר יעקובוביץ' ופרופ' חיים סוקניק מהמרכז האקדמי לב (צילום: יחצ)

טקס סיום למסלול מדעי המחשב התקיים השבוע, בנוכחות עשרות בוגרים ובני משפחותיהם. הטקס, התקיים בנוכחות הרקטור והנשיא של המרכז האקדמי לב המפעיל את מסלול מדעי המחשב בשיתוף פעולה עם מכללת מבחר.

נציגי המרכז האקדמי לב ציינו בסיפוק את השתלבותם של שני בוגרי המסלול כמתרגלים ומרצים בעצמם וכן את השתלבותם של בוגרים נוספים בחברות היי-טק מובילות כמו: IBM, check point, metrix, Intel וחברות נוספות.

הבוגרים המצטיינים קיבלו מלגת הצטיינות מנציג משפחת פוס, עו"ד אריאל פוס. מנהל מסלולי הגברים במבחר ר' ברק עמר ציין כי מלאכת בחירת המצטיינים היתה קשה באופן יוצא דופן היות והתקנון מחייב בחירה של חמשה מצטיינים בלבד, אך בבחינת ממוצעי הציונים היו תשעה תלמידים שממוצע הציונים שלהם עמד על מעל 90.

הרב מאיר יעקובוביץ', מנכ"ל מכללת מבחר קרא לבוגרי המסלול הנכנסים לשוק התעסוקה בעולם ההי-טק, להקפיד במיוחד על קביעת עיתים לתורה.

הרב יעקובוביץ' אמר כי "עולם ההי-טק מאופיין בשעות עבודה ארוכות. אולם, עליכם לזכור שפרנסתו של אדם נקבעת בראש השנה ע"י הקב"ה ולכן חובה עליכם לשים גבולות לשעות העבודה הארוכות ולקבוע עיתים לתורה. זוהי דמותו של הבוגר אליה אנחנו שואפים, בן תורה בעל מקצוע מכובד שמפרנס את משפחתו בכבוד".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר