נעימת פרישה

הזמזום והמבוכה: "דו, דו, דו, דו" - מה עובר על דייויד קמרון?

לא כך דמיין לעצמו ראש ממשלת בריטניה היוצא דייויד קמרון, את הפרידה מהמשרה הרמה. הוא לא ידע שהמיקרופון עדיין דולק, ופצח בזמזום "נעימה" קצרה - והממלכה תוהה על כוונתו (מענין, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
קמרון (צילום: הטוויטר של Daniel Sandford)

אחרי שהכריז אתמול (שני) על תרזה מיי כראשת הממשלה הבאה, פסע ראש הממשלה הבריטי היוצא דייויד קמרון חזרה למעונו בדאונינג 10 כשהוא מזמזם לעצמו "דו, דו, דו, דו".

קמרון, לא ידע שהמיקרופון שלו דלוק, ושר לעצמו את הנעימה הלא ברורה, כשלאחריה אמר: "ובכן". רבים ברשתות החברתיות לא פספסו את ההזדמנות לחגוג את התקרית המביכה. ערוץ רדיו בריטי אף הציע ניתוח מוזיקלי, מלווה בתווים, למה שהוא כינה "קינתו של קמרון". אך לא כולם חשבו שמדובר בשיר עצב. היו גולשים שזיהו בצעדיו דווקא ניתור שמח.

הניחושים המוזיקליים לא איחרו לבוא גם הם. הניחוש הרווח ביותר לגבי השיר שזמזם ראש הממשלה היוצא היה נעימת סדרה הטלוויזיה "הבית הלבן". ניחושים אחרים כללו את השיר של פו הדוב, ואפילו מנגינת סרט בשם "הבריחה הגדולה".

מה שלא תהיה כוונתו של ראש הממשלה היוצא בזמזום הלא ברור - פיצוח התווים לא יגלה לנו את צפונות לבו של מי שהוביל - אף שלא תכנן זאת מתחילה, כשמימש את הבטחתו למשאל עם - ליציאת בריטניה מהאיחוד האירופי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר