זייברט או נחמ"ש? התושבים זועמים

"למה הוציאו כסף על קמפיין שהבטיח בני ברק נקייה?"

דברי זייברט ומקורביו כי המדיניות היא 'בני ברק מלוכלכת', מעוררים זעם בקרב תושבים שתוהים מדוע אך לא מזמן השקיעה העירייה ממון רב - על חשבונם - לקמפיין נחמ"ש שהבטיח עיר נקייה (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
חנוך זייברט ונחמ"ש (צילומים: יעקב נחומי - פלאש 90, מתוך קמפיין עיריית בני ברק)

דבריו של ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט ומקורביו בראיון לעיתון הכלכלי "גלובס" במהלכו הצהירו כי המדיניות הינה שעיר התורה והחסידות תהיה מלולכלכת העיקר שלא לחרוג מהאיזון הפיננסי, גורמים הבוקר (שני) לסערה גדולה ולזעם בקרב תושבי העיר המביעים כעס על כך שהעירייה מצהירה מראש על כך שהעיר תישאר לא נקייה.

"כל הזמן שחשבנו שמדובר בהחלטה בלתי מודעת או מחוסר ברירה, החרשנו, אבל כעת מתברר כי מדובר ביד מכוונת במטרה שהעיר תמשיך להישאר מלוכלכת וזה כבר מכעיס נורא וכואב. האם בשביל זה נבחר זייברט לתפקידו?", תוהים תושבי בני ברק ברשתות החברתיות.

תושבים נוספים מזכירים כי ראש העיר הקודם יעקב אשר הצליח בשני המישורים גם לעלות את העיר שהיתה במצוקה תקציבית לאיזון פיננסי זאת על יד בניית המגדלים במרכז העסקים בסר בצפון העיר וגם לגרום לשינוי פניה מבחינת נקיון וסדר.

"אם מישהו לא יכול לעשות את שני הדברים יחד, אדרבה, שייתן את המקום לאנשים מנוסים יותר ומומחים יותר", טוענים התושבים.

גורמים בעירייה מעלים נקודה נוספת לפיה דבריו של זייברט עומדים בסתירה להצהרותיו הוא רק לפני חצי שנה. לפני תקופת חגי פסח יצאה העירייה בראשותו בקמפיין ענק בעלות תקציבית גבוהה זאת במטרה לחנך את תושבי העיר לשמירה על הנקיון.

במסגרת מסע הפרסום נתלו מודעות ברחבי העיר תחת הכותרת "משהו בבני ברק השתנה". לקמפיין צורפה דמות מאויירת בשם נחמ"ש שקבעה כי "בני ברק תהיה מצוחצחת. באחריות".

"לא ייתכן שיד ימין של זייברט לא תפעל בתיאום עם יד שמאל", אומרים הגורמים, "ביד אחת ליזום קמפיין ניקיון ולהבטיח שינוי בתחום וביד השנייה להצהיר כי בני ברק תישאר מלוכלכת. בשביל מה הוציאו כסף לחינם מכספי הארנונה של התושבים על הקמפיין?", הם תוהים.

אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה, מסר ל"כיכר השבת" בתגובה כי "הרב חנוך זייברט, ראש העיר הגדיל באורח משמעותי את תקציבי העירייה לנושאי תברואה , ומבצע הניקיון החל לא מכבר, והוא כבר , בשלבים, של הרחבה באופן ניכר.

"ראש העיר מעולם לא אמר שמדיניות העירייה היא שהעיר תהיה מלוכלכת, ומי שמפרש כך את דברי ראש העיר הוא סלפן או ליצן.

"דברי ראש העיר הם שיש גידול בתקציבי תברואה, אך לא ניתן להוסיף עוד מליוני שקלים לתחום זה, שיבואו ע"ח תחומים חיוניים אחרים כחינוך, תשתיות (פיתוח כבישים, מדרכות וגינות באופן משמעותי ביותר), תרבות ועוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר