דמיון מודרך

אישום חמור נגד 'המטפל החרדי' אלון שמיר: תקף שלוש אחיות

אלון שמיר, המטפל בשיטת הדמיון המודרך, NLP, ניצל את היכרותו עם משפחת המטופלות ויחסי האמון בינו לבינן, ותקף בשיטתיות ובאכזריות את שלוש בנות המשפחה (חדשות בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
המטפל התוקף בביהמ"ש, הבוקר (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הבוקר (ראשון) הגישה פרקליטות מחוז ירושלים לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום חמור נגד אלון שמיר בן 50 מירושלים בגין עבירות של תקיפה אכזרית, גם תוך כדי מרמה, ניצול יחסי מרות בין מטפל למטופל, ומעשי תקיפה, בשלוש מתלוננות שונות. אחת המתלוננות הייתה קטינה בעת ביצוע המעשים.

מכתב האישום עולה, כי כבר כעשור שהנאשם משמש כמטפל נפשי ועסק במתן טיפול בדרך של ייעוץ וניהול שיחות, לרבות באמצעות דמיון מודרך. בשנת 2013 למד הנאשם לטפל באמצעות שיטת NPL והחל באמצעותה לטפל במטופלים.

שמיר בבית המשפט, היום (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בתקופה הרלוונטית לכתב האישום ועד לחשיפת הפרשה לפני כשנה, היו משפחת הנאשם ומשפחתו של המכונה ב' מצויות בקשרים חברתיים הדוקים. לב' ואשתו היו, בין היתר, שלוש בנות, ג' ילידת 1989, ד' ילידת 1991, וה' ילידת 1996. במהלך השנים, על רקע כישוריו של הנאשם כמטפל רגשי ורוחני, נהגו ב' ובני משפחתו להתייעץ עם הנאשם ולהסתייע בו לפתרון קשייהם.

בתקופות שונות, במהלך השנים, פנו ג', ד', ו- ה', לנאשם לצורך טיפול רגשי פרטני. במהלך הטיפול בג', ד', ו- ה', ביצע הנאשם בהן מעשים חמורים שונים, לרבות תקיפות אכזריות של ג' ד' וה' במהלך הטיפול הנפשי שניתן להן על ידו, ותקיפתה של ג'.

(Yonatan Sindel/Flash90)

את הפגישות הוא ערך בבתי קפה, בלובי של בתי מלון, ברכבו ובביתו. מעשיו נחשפו לאחר שתקף את ה', המטופלת הצעירה בין האחיות, כשכמה ימים לאחר מכן היא מיהרה לספר את שחוותה לאחיותיה הגדולות. ג', האחות הגדולה, סיפרה על כך לאביהן, שטלפן לנאשם והשאיר לו הודעה, בה הטיח בו: "אתה מנוול". בעקבות חשיפת המקרה, ניתקה כמובן המשפחה את הקשר עם שמיר ולאחר זמן פנתה למשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר