הגיע סוף היום?

זה הזמן להעניק לעצמכם כמה דקות של בריאות וטיפוח עם shcoll

חשבתם פעם כמה שעות ביום אתם עומדים על הרגליים? לא פעם, ובמיוחד עם העלייה בגיל, כפות הרגליים שספגו את העומס המצטבר- מאותתות לנו לשים לב אליהן (בריאות, שיווקי)

נסו ותראו תוצאות כבר מהשימוש הראשון (צילום: יחצ)

חשבתם פעם כמה שעות ביום אתם עומדים על הרגליים? הליכה, ריצה, בישול, קניות ועוד משימות רבות נעשות בעמידה או בתנועה באמצעות הרגליים. הרגליים נושאות את עומסי היום יום הרבים שלנו בנאמנות רבה ובשקט מופתי.

לא פעם, ובמיוחד עם העלייה בגיל, כפות הרגליים שספגו את העומס המצטבר- מאותתות לנו לשים לב אליהן: אם זה בתחושת חוסר נוחות או כאבים ואם זה בעור יבש, סדוק וחסר חיוניות. חשוב שנקדיש להן לפחות כמה דקות בסוף היום ונעניק להן את הטיפול הראוי שיאפשר לנו להמשיך וליהנות מהן באופן בריא ומטופח.

טיפול ביתי יעיל וקל מתחיל בתכשירי velvet smooth של שול. הסדרה כוללת את היהלום שבכתר- פצירה חשמלית עם גבישי יהלומים המסירה מכף הרגל בעדינות רבה את העור הקשה והיבש, מבלי להכאיב או לפצוע.

בנוסף, ג'ל השרייה עם אפקט הרגעה ייחודי (בדומה לטיפולי ספא), סרום מרוכז המעניק לחות גבוהה ומתמשכת לכף הרגל (מומלץ במיוחד לשימוש אחרי הטיפול בפצירה), קרם לחות ליום שנספג תוך ששים שניות וקרם מסכה ללילה המעניק לרגל רכות וגמישות למשך 24 שעות.

נסו ותראו תוצאות כבר מהשימוש הראשון!

קיץ בריא ומטופח משול.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר