צוואת הנגיד שטבע: סאטמר מרחיבה את בית המדרש

בימים האחרונים החלו העבודות להרחבת בית המדרש הגדול של חסידות סאטמר בקרית יואל, כפי שביקש לבצע ראש הקהל של החסידות ר' יצחק רוזנברג, אולם הלך לעולמו לפני שהספיק לראות את חזונו יוצא לדרך (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מערכת 'בחצרות')

בימים האחרונים החלו העבודות להרחבת בית המדרש הגדול של חסידות סאטמר בקרית יואל, כפי שביקש לבצע ראש הקהל של החסידות ר' יצחק רוזנברג, אולם הלך לעולמו לפני שהספיק לראות את חזונו יוצא לדרך.

ל"כיכר השבת" נודע כי מזה למעלה מעשור ראשי הקהילה שוקדים על תוכניות להרחבת בית המדרש
והוספת מאות מקומות ישיבה, חדרי תפילה, וגלריה גדולה לעזרת נשים. לפני כשנה, החל ראש הקהל יצחק רוזנברג לשקוד על תוכניות הבנייה.

במשך חודשי החורף, עבד רוזנברג יחד עם ראש הקהל בקרית יואל ר' דוד עקשטיין על התוכניות, האישורים וענייני הכספים, כאשר לקח על עצמו חלק מההוצאות של ההרחבה והתרים נגידים נוספים לקחת על עצמם את ההוצאות הגדולות של ההרחבה

לדאבון לב, אירעה הטרגדיה בה טבע לפני חודשיים ראש הקהל, ובמסע ההלוויה שהתקיים בהיכל התורה, הכריז אחיו ושותפו הרב אברהם יהודה רוזנברג שהוא יבנה את ההיכל לשמו ולזכרו של אחיו ז"ל.

בימים אלו, החלו העבודות להרחבת בית המדרש הגדול יחד עם היכל התורה, כאשר על העבודה מנצחים דוד עקשטיין ואברהם יהודה רוזנברג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר