חוויה קרובה לבית

כניסה לבטן האדמה - מערת הנטיפים

לנסוע לצפון? לנסוע לדרום? למי יש כוח עכשיו להיגרר כמה שעות ברכב. אז איך בכל זאת מטיילים? כיכר השבת בשיתוף רשות הטבע והגנים מציעים לכם חוויה משפחתית גם במרכז הארץ. כן, יש דבר כזה (טיולים)

מערת הנטיפים .ביקור בעולם מופלא של פסלי הטבע. (צילום: דורון ניסים)

בכל בין הזמנים, כל המשפחה נוסעת לחופשה. לצפון הארץ, לדרום, למרכז, זה לא משנה. העיקר לחוות את השמורות והגנים הלאומיים שמציעים מגוון אטרקציות ופעילויות.

כדי לחוות את היום המהנה ביותר, לא צריך להרחיק עם נסיעה של שעות. במרכז הארץ תמצאו אזורים מופלאים, נופים אחרים, אוויר צח ונקי, והכול קרוב קרוב לבית.

הפעם כיכר השבת בשיתוף רשות הטבע והגנים, מציעים לכם טיול שונה. לא המסלולים והנופים הרגילים, אלא לחוות מסע של מטה: עולם קסום של הטבע עצמו. אה, וגם, זה ממש קרוב.

שמורת הטבע מערת הנטיפים

מה קורה שם? מערת הנטיפים התגלתה במקרה בשנת 1968 בעקבות פיצוץ שגרתי במחצה סמוכה. המערה הגדולה והיפה בארץ, לוקחת אתכם לבטן האדמה עם נטיפים וזקיפים בשלל צורות שבמטיחים חוויה משפחתית. סיור והדרכה.

איך מגיעים? לבאים מכביש 1 - פונים במחלף שער הגיא דרומה לכביש 38. ברמזור שני לפנות שמאלה לכביש 3855. בכיכר השנייה לפנות שמאלה לכביש 3866 ולעלות במעלה ההר כ- 5 ק"מ עד לפניה שמאלה למערת הנטיפים. נקודת ציון בולטת לפניה לכוון המערה היא אנדרטת הצ'לנג'ר בצורת כף יד האוחזת "צלחת".

רגע, מתי אפשר לבוא? כל יום בשבוע, ראשון עד חמישי 8:00-17:00.

כמה זה עולה? מבוגר - 29 ש"ח, ילד ואזרח ותיק (בהצגת תעודה) - 15 ש"ח. הנחות לסטודנטים.

איך הולך הסיור? הסיור במערה מתאפשר רק בליווי מדריך מטעם השמורה. משך הסיור הוא 45 דק', וזמני המתנה בין סיור לסיור עד 25 דקות. הכניסה למערה מלווה בסרט קצר והדרכה. המסלול הוא מעגלי. במקום ישנם תצפיות נוף.

רואים בחושך? למערת הנטיפים אינכם צריכים פנסים. רשות הטבע והגנים התקינה מערכת תאורה חדשה שאינה פולטת חום, ומדגישה את יופיים של הנטיפים והזקיפים במערה.

איך מתקשרים לתאם? מספרי טלפון: 02-9911117, 02-9994730, 02-9915756, או פשוט בקרו באתר של רשות הטבע והגנים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר