ה'קופיקס' החדשה?

הרשת שתנגוס בפארמים הגדולים - נפתחת

לא עוד שליטה בלעדית של סופר פארם וניו פארם - ברשת החדשה, גוד-פארם, מבטיחים מגוון מוצרים תמורת עשרה שקלים בלבד ועוד שלל הנחות ומבצעים. עתיד ורוד ללקוח? (צרכנות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הדמייה (צילום: מתוך facebook)

גוד-פארם ("Good Pharm") - זהו שמה של המתחרה שמאיימת לנגוס בשליטה הדי טוטלית של רשתות 'סופר פארם' ו'ניו פארם' בשוק מוצרי הטיפוח להמונים. רשת הפארם החדשה שפותחת את חנותה הראשונה הערב (שלישי) בתל אביב, מתכוונת להציע מגוון מוצרים מעולמות הפארם תמורת 10 שקלים בלבד למוצר, בגדליו השונים.

בין המותגים אשר יוצעו ברשת ניתן למצוא את קולגייט, Oral-B ואקווה פרש בתחום הדנטלי; את מהמותגים פינוק, Dove, Style ו-L'oreal Elvive בתחום השמפו, תחליבי הרחצה והסבונים; בתחום הדיאודורנטים יוצעו המותגים Nivea, רקסונה, AXE וספיד סטיק. בנוסף, המותגים אולוויז ואוולדיי יוצעו בתחום ההיגיינה הנשית; 'דיסני' ו-NUBY בתחום מוצרי התינוקות וכמו כן שלל מותגים מבית קרליין, קרמה, Dorex, קלינקס וד"ר פישר.

בתחום החיתולים - הודיעה הרשת - כי בזמן הקרוב היא תחל לשווק באופן בלעדי מארז של 15 חיתולים במחיר של 10 שקלים, קרי: 66 אגורות לחיתול בודד. כבר עכשיו היא נותנת הצעה אטרקטיבית לצרכנים, בדמות חיתולים חד פעמיים של המותג 'בייביסיטר' במחיר אחיד של שקל ותשעים, באמצעות מעמדים ייעודיים שיוצבו בסניפים.

רואה חשבון ויזם סדרתי בשם אדם פרידלר, ואוהד סנדלר שבבעלותו מספר מסעדות ובתי קפה - הם אלו שעומדים מאחורי הרשת החדשה. את ההשקעה הראשונית בהקמת הרשת השיגו פרידלר וסנדלר ממשפחת גראס, פילנתרופים יהודים אמריקאים, ממייסדי רשת הפארם הגדולה ביותר בחוף המזרחי והשלישית בגודלה בארה"ב, RITE AID. השניים נפגשו עם נציגי המשפחה שהיו שותפים בתכנון המודל העסקי והחליטו להשקיע ברשת גוד פארם. לדברי השניים, "הכל מתוך שליחות וציונות".

אדם פרידלר אומר היום ל'themarker' שמביא את הידיעה: "הגיע הזמן שהצרכן הישראלי יפסיק לשלם כל כך הרבה כסף על מוצרי יסוד בסיסיים כמו שמפו, משחת שיניים ומוצרי היגיינה אישית - אשר כל אחד מאיתנו חייב ביום יום. אפשר להרוויח פחות על אותו מוצר, למכור הרבה יותר ולהיות הוגן עם הצרכנים ולא להכביד כל כך על ההוצאה המשפחתית".

"הצלחנו לרתום למהפכה את מיטב הספקים והיצרנים", הוא מוסיף. "אין ספק שהגיעה השעה לעשות מהפכה צרכנית בענף הפארם והספקים שלנו בחרו להיות שותפים לדרך כבר מההתחלה. אנו נמשיך להביא בשורות נוספות בעולמות הפארם ולהכניס מגוון מוצרים איכותיים לסניפים בהתאם לקונספט של רשת 'גוד פארם'".

בנוסף, בהמשך תשיק הרשת הטריה מותג פרטי תחת השם: "GOOD" שיציע שלל מוצרים בעולמות האופטיקה, דוגמת משקפי קריאה ועדשות מגע, אביזרי טיפוח לשיער ועוד רשתות סופר-פארם וניו-פארם, הם אלו שעומדים על הכוונת של מייסדי הרשת הטריה, שבכוונתם להתחרות בהן. עד סוף השנה הם יפתחו עוד כ-25 סניפים חדשים בערים חולון, פתח תקווה, רחובות, ראשון לציון ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר