לא עוצר באדום

גואטה משתלח בגפני: "קופץ כמו ילד בגן"

הח"כ הצבעוני של ש"ס שוב משתלח ביו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני: "קופץ כמו ילד בגן, אני חושב שמעתה צריכים אנו לקום בבוקר - ולהגיד 'מודה אני' למר גפני" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
משה גפני ויגאל גואטה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90 ,Hadas Parush/Flash90)

ח"כ יגאל גואטה (ש"ס) יוצא שוב במתקפה חריפה נגד יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, וטוען כי הוא לוקח קרדיט שמגיע ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי. הנושא: הגננות.

בפוסט ארוך בעמוד הפייסבוק שלו כתב גואטה: "בשבועות האחרונים צפה לה בעיית הסייעות החרדיות בגנים בירושלים שהופלו בתנאי העסקתן. תנועת שס והעומד בראשה הרב אריה דרעי עשו ועושים לילות כימים בכדי לשמור על זכויותיהם של אותם גננות, מטבע הדברים יו"ר התנועה ר' אריה דרעי עסוק בפעילות אין סופית לטובת האזרח והשכבות החלשות, ומשכך אין זמן ואין גם רצון להתעסק בקרדיטים".

הח"כ מש"ס השתלח בגפני וכתב: "אבל משהו שם קורה כל פעם מחדש, אדון גפני קופץ כמו ילד בגן להלל ולשבח את עצמו בזמן שאין קשר בינו לבין הנושא כלל וכלל".

"זה התחיל מזמן ותקופה קצרה זה נרגע" כתב גואטה: "אך בעקבות מכסת ההישגים הדלה של מר גפני החליט הנ"ל לנכס לעצמו הישגים שאינם קשורים אליו לא במישורין ולא בעקיפין, הן בנושא בני התורה ששנות הלימוד שלהם בצירוף מבחני הרבנות יחשבו לתואר אקדמאי ברשויות המקומיות, והן בטיפול המסור במצוקתם של הסייעות בשילוב שר החינוך מר נפתלי בנט".

המתקפה הקודמת של גואטה על גפני (באדיבות מהדורת הבוקר - קול חי)

גואטה לעג לגפני וכתב: "בעקבות התנהלותו הקטנונית של מר גפני אני חושב שמעתה צריכים אנו לקום בבוקר ולהגיד "מודה אני" למר גפני, ותודה על המים על החשמל על האוכל ועל האוויר הצח למרות תנאי מזג האוויר השרבי השורר בחוץ.

"חשבתי לתומי שהבעיה בנעליים כנראה שטעיתי. אני חוזר בי מהאבחון הקודם הבעיה היא כנראה בכל זאת בראש".

לדבריו: "מר גפני היקר אין לנו רצון לגמד את הישגיך, שאילולא התעסקותך הקטנונית בלקיחת קרדיט - הינך מודל לחיקוי בעבודתך הפרלמנטרית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר