נאום ה"אני"

נתניהו ביקר בבסיס חיל האוויר: "אין טוב יותר" | צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בבסיס חיל האוויר בתל נוף, ושיבח את חיל האוויר. "אין טוב יותר ממנו, כשאני שולח אותו לבצע את משימותיו, הוא מגיע לכל מקום, בכל זמן" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום וידאו: לע"מ; תמונות: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר אמש (רביעי) בבסיס תל נוף של חיל האוויר, בליווי סגן הרמטכ"ל האלוף יאיר גולן ומפקד חיל האוויר האלוף אמיר אשל.

תחילה נפגש נתניהו עם שר הביטחון אביגדור ליברמן ובהמשך קיבל סקירה ביטחונית על אתגרי חיל האוויר ממפקד החיל. לאחר מכן סייר רה"מ בתערוכה אווירית שכללה את מטוסי הקרב "ברק" ו"רעם", מטוס תובלה "הנחשון", מסוקי "השרף" ו"היסעור", כלי טיס המאויישים מרחוק וסוללת כיפת ברזל.

בתום הסיור אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני ביקרתי היום בחיל האוויר ביחד עם שר הביטחון, עם מפקד חיל האוויר, פגשתי את המפקדים הבכירים של החיל, שמפקדים על טייסים וטייסות המופלאים שיש לנו, את צוותי הקרקע, את צוותי ההגנה האווירית, הגנה נגד טילים - כל היכולות המופלאות האלה. ראיתי כאן אנשים מעולים ופיתוחים עוצרי נשימה.

"אין חיל אוויר טוב יותר מחיל האוויר שלנו. כשאני שולח אותו לבצע את משימותיו, הוא מגיע לכל מקום, בכל זמן, לכל משימה, וזה נכון עוד אנחנו מדברים.

"אני חושב שאזרחי ישראל צריכים לדעת שיש על מי לסמוך. אני מצדיע לחיל האוויר ואני מצדיע למדינת ישראל שיש לה את הלוחמים והלוחמות, המפקדים הנשים והגברים הללו, ששומרים על ביטחון המדינה. תודה לך, מפקד החיל, תודה לך, תודה לכם".

נתניהו הויסך ואמר כי "אמרתי את זה קודם, ואני אומר לכם: עם ישראל לא יכול לתאר לעצמו מה שמתרחש כאן, מה שעושים כאן הטייסים והטייסות, וצוותי הקרקע ואנשי ההגנה האווירית - דברים מופלאים. אין חיל אוויר טוב יותר בעולם מחיל האוויר של צה"ל, של ישראל. כל ביקור שלי מאשש לי את מה שאני יודע, שאני יכול לשלוח אותם לכל מקום, לכל משימה, בכל זמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר