עוד עריק נעצר

עשרות קנאים מפגינים מחוץ ללשכת הגיוס

בין הזמנים, גם בחורי הפלגים הקנאים מחוץ לכותלי מוסדות החינוך שלהם, אך "טבעי" שתפרוץ מחאה סדרתית - כל פעם שעריק נוסף נתפס על ידי שלטונות הצבא. צפו בוידאו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המהומה במקום (צילום: דוברות המשטרה, דיווח ראשוני בפייסבוק)

תלמיד ישיבה, עריק, נעצר - ובשל כך, עשרות קנאים מ'העדה החרדית' בירושלים מפגינים כעת מחוץ ללשכת הגיוס ברחוב רש"י. עד כה נעצרו שלושה מפגינים.

מדוברות משטרת המחוז נמסר, כי כמה עשרות חרדים מפגינים מול לשכת הגיוס ברחוב רש"י על רקע מעצרו של סרבן גיוס חרדי על ידי המשטרה הצבאית. חלק מהמפגינים שניסו לחסום את הכביש פונו על ידי השוטרים. כוח משטרה עדיין נוכח באיזור.

כזכור, עשרות קיצוני נטורי קרתא ו'העדה החרדית' הפגינו גם ביום חמישי האחרון באזור כיכר השבת בירושלים, במחאה נגד מעצרו של בחור ישיבה יתום מאביו, כבן 20, שנעצר בעקבות עריקות מהצבא, כשבועיים לפני שאמור להיכנס לחופה. המפגינים חוסמים את צומת כיכר השבת, וכוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום בניסיון לפזר את ההפגנה.

במהלך ההפגנה נפצע שוטר יס"מ באורח קל מאבנים שיודו לעברו, כוחות המשטרה עצרו שמונה מפגינים לאחר שהתפרעו והפריעו לסדר הציבורי. במקביל

העריק, בן למשפחה מברסלב המשתייכת לחוג נטורי קרתא, הבוחרים - כחבריהם מ'הפלג' - שלא להתייצב בלשכת הגיוס לשם חתימה על דיחוי כנהוג בקרב רוב בני הציבור החרדי, נעצר בעיתוי אומלל מבחינתו, מאחר וכאמור חתונתו נקבעה לעוד שבועיים בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר