כך מתנגדי הרב ברלנד 'הטרילו' את המקומון של מודיעין עילית

במודעה הנחזית למודעת גיוס טלפניות, נכתב "הרב הצדיק הרב אליעזר ברלנד קורא לך!" והוצעה לנשים "עבודה מלאת סיפוק". בשובו בנים זועמים: "חציית קו אדום נוסף של מתנגדי הרב" (חדשות)

(צילום מסך)

בשעות האחרונות פורסמה ברשת תמונה המציגה מודעה תמימה למראה מתוך מקומון פרסומי המופץ בעיר מודיעין עילית, אותה הפיצו ככל הנראה גורמים בקהילת ברסלב המזוהים עם מתנגדיו של הרב אליעזר ברלנד המואשם במעשים חמורים.

במודעה הנחזית למודעת גיוס טלפניות, נכתב "הרב הצדיק הרב אליעזר ברלנד קורא לך!, מחפשת לזכות את הרבים? מעוניינת להשפיע בגילוי האמת? רוצה לקחת חלק בקירוב הגאולה? הרב אליעזר ברלנד שליט"א פותח משרדים במודיעין עילית ומחפש טלפניות אדיבות ואמינות. שיחות יוצאות ונכנסות. עבודה מלאת סיפוק - במשמרות".

בתחתית המודעה מופיעה כתובת הדואר האלקטרוני האישית של הרב עופר ארז, מהרבנים הבולטים בקהילת שובו בנים ומתומכיו של הרב אליעזר ברלנד.

המודעה שנחזית למודעת גיוס תמימה מכילה בתוכה למעשה 'עקיצות' רבות שמהוות תמצית של חלק מטענות המתנגדים הבולטים של הרב אליעזר ברלנד בחסידות ברסלב.

גורמים בשובו בנים ששוחחו עם 'כיכר השבת' הבהירו כי אין מדובר במודעה של הרב ברלנד כמובן אלא ב"חציית קו אדום נוסף של מתנגדי הרב של מתביישים לעשות דבר על מנת להשמיצו".

את תגובת המקומון לא ניתן היה להשיג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר