המאבק בשיבוצים

הסתיימה שביתה: כיתות ט' בסמינרים יחזרו ללמוד

איגוד הסמינרים הודיע על סופה של ההשבתה בכיתות ט' בסמינרים ברחבי הארץ כמחאה על "שיבוץ בכפייה" של תלמידות לטענתם. "הבענו את עמדתם של גדולי ישראל" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Kobi Gideon/Flash90)

איגוד הסמינרים הודיע הערב (ראשון) על סופה של ההשבתה בכיתות ט' בסמינרים ברחבי הארץ כמחאה על שיבוץ תלמידות על ידי הרשויות, זאת לאחר ישיבה במשרד החינוך בה "הביעו המנהלים את עמדת גדולי ישראל", כלשון ההודעה.

בהודעתם למנהלים סיכמו באיגוד הסמינרים את המאבק: "לאחר שהגיעו תלונות רבות על שיבוץ בנות בכפיה על ידי הרשויות, התקבלה הוראה ע"י מרן הרב שטיינמן על דחיית פתיחת שנת הלימודים בכיתות ט' ברחבי הארץ עד שברוב ערי הארץ יסתדרו הבעיות, ובינתיים לפעול לסידור הענין".

"ואמנם", אמרו באיגוד, "התקיימה ישיבה במשרד החינוך בה הבענו את עמדת גדולי ישראל שאין לשבץ בסמינרים בכפיה וסוכם על דעת שני הצדדים שמיד אחרי החגים נמשיך לפעול בנושא".

"בד בבד עשינו את מירב המאמצים להגיע לפתרונות בערים שונות ברחבי הארץ ולאחר שחלק גדול מהבעיות נפתרו אנו מודיעים בזאת שהחל ממחר יום שני יש לפתוח את שנת הלימודים בכיתות ט'. כמובן שנמשיך לפעול לסידור הבעיות שעדיין לא נפתרו".

עו"ד יואב ללום מעמותת נוער כהלכה מסר בתגובה: למרות מצג השווא של איגוד הסמינרים כאילו כל הסמינרים שבתו, בפועל רוב הסמינרים פעלו כרגיל, והוכיחו שהאיגוד הזה הינו גוף קיקיוני בעליל. אפילו ההודעה אתמול שהוציא האיגוד הזה כאילו בשם הרב שטיינמן לא הצליח להוסיף סמינרים לשביתה הכושלת. מדובר במסע יח״צ מתוזמן שמטרתו להפחיד את מנהל המחוז החרדי החדש. אני תקוה שהוא לא מספיק פתי כדי ליפול בפח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר