בלוק לרב הפייסבוק

"מכחיש שואה ופרובוקטור": הרב יוסי מזרחי ייחסם בלונדון?

רבנים, אישי ציבור ואזרחים רבים חתמו על עצומה המבקשת משלטונות בריטניה למנוע את כניסתו של רב הפייסבוק יוסי מזרחי לתחומיה. לטענת החותמים, הוא 'מכחיש שואה' (עולם)

הרב יוסי מזרחי (צילום: מתוך הרצאה של הרב מזרחי ביוטיוב)

בימים האחרונים מתארגנת עצומה של רבנים, אישי ציבור לצד אזרחים רבים הדורשים משלטונות בריטניה שלא לאשר את כניסתו של המרצה הרב יוסף מזרחי לתחומיה.

מזרחי, הנחשב רב שנוי במחלוקת, הוזמן לסדרת הרצאות באנגליה וכעת מבקשים חותמי העצומה למנוע ממנו כניסה בטענה שהינו "פרובוקטור ומכחיש שואה", כדבריהם.

לפי דיווחי כלי התקשורת, המוחים טוענים כי מזרחי דרש בעבר על כך שהמספר האמיתי של הנרצחים היהודים בשואה הינו נמוך משש מליון, וכי השואה נגרמה בגלל נישואי תערובת - אמירה אותה הבהיר מאוחר יותר. בנוסף, טען מזרחי כי אוטיזם ותסמונת דאון הינם תוצאה של חטאים בעולם הזה וגלגולים קודמים.

הרב שמולי בוטח, הנחשב לאחד הרבנים האורטודוקסים הבולטים והמתוקשרים כיום בארה"ב, צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הוא תומך בעצומה המתנגדת למתן אפשרות כניסה לרב מזרחי לבריטניה, ושיתף קישור למאמר שכתב בעבר נגד דבריו של מזרחי, תוך שהוא משווה אותו לאבו מאזן - שהכחיש את השואה.

"האם אתה יודע חשבונות שמיים? מדוע נהרגו גם יהודים חרדים בשואה? מי שמך לקבוע אלו עונשים על איזה חטאים וכיצד אתה פוגע בזכרון קדושי השואה", תהה הרב בוטח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר