אופנה מוזיקלית

לפני עונת הסתיו: סימפוניית הג'ינס של קסטרו

ביום ראשון השבוע השיקה קסטרו ערב אופנה ומוזיקה מרשים ביותר עם נגנים מהפילהרמונית. לערב היה קוד לבוש ג'ינס והקהל הגדול שהגיע לראות את השואו הקפיד על כך. קבלו קולקצייה שכולה הרמונית (אופנה, שיווקי)

מוזיקה וג'ינס בקולקציית קסטרו. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

תהליך היצירה של קסטרו הביא לההשקעה בבחירה של הנושא לעונה, דרך בחירת הכלים שסיפרו את הסיפור, עברו בחיפוש האינסופי אחרי הצליל והטון המדויקים והייחודיים לקסטרו, בסופו של תהליך - השילוב של כל אלה בסופו של תהליך ייצר קולקציה אחת הרמונית.

השנה, החלטנו לתת את תפקיד הכינור הראשון דווקא לילד הצעיר והשובב של התזמורת. הג׳ינס.

מי שאוהב אופנה לא יכול שלא לאהוב ג׳ינס. איך לא? קסטרו, כמובילת שוק האופנה בישראל בכלל וקטגוריית הג'ינס בפרט, מציגה את קולקציית ג׳ינס שהיא סימפוניה שלמה. ג׳ינס סימפוני.

קולקציית הנשים של החורף הקרוב מציגה מנעד רחב של מעילים וסריגים. משלבת בין תחכום לפשטות לא מתאמצת, בין החספוס של הג'ינס לבין מוטיבים רומנטיים רכים, מלאת שכבות, טקסטורות, עומקים וגוונים.

קולקציית העבודה (UTILITY) שואבת את השראתה ממראה הפועלים של תחילת המאה הקודמת ומחברת מוטיבים רומנטיים של פרחים ברקמות והדפסים, עם צבעוניות של ג׳ינס תכלת ואפור מלאנז'. שמלות מקסי וחצאיות קלוש מג׳ינס ומטנסל, זקטים בג׳ינס במראה אוברסייז עם צווארון שירלינג וג׳קטים מכובסים במראה ״חלוק״ ומעילי צמר אוברסייז בצללית ״בוקס״ בצבעוניות של אפור מלאנז' ותכלת. כותנות פריכות מפוספסות עם רקמות פרחוניות רומנטיות וגימורי ראפלס, ו"פוטרים" באפור מלאנז' עם לוגו קסטרו המיתולוגי.

המראה הצבאי הוא חגיגה של טכניקות מסורתיות ומודרניות

ז׳קט ג׳ינס אוברסייז זוכה לצביעת אינדיגו והרכבה מחדש של פאטצ׳ים. ז׳קט הג׳ינס הקלאסי (5 כיסים) מקבל עיבוד מחדש ע״י שילוב בין בדים שונים ושטיפות שונות.

את הטוטאל לוק משלימים פריטים בצבעוניות של חאקי ולבן והדפס הסוואה קאמופלאז', בומבר קאמופלאז׳ בשיפון שנלבש מתחת לז'קט פארקה, מעיל שירלינג בצבע חאקי וחולצת כותנה לבנה עם חפת בפרופורציה חדשה.

סיכות פרחים ופרפרים משובצות באבנים וחרוזים מכניסות את הפן הרומנטי ומשלימות את הקולקציה.

מראה ה"יער שחור״ מכניס קצת דארקנס לסיפור עם צבעוניות דרמטית שחורה וחיבורים של ג׳ינסים שחורים ואפורים, פריטי קטיפה, נגיעות מטאליות ורקמות במראה ידני. הרקמות הפרחוניות מופיעות על מעיל צמר ומשתלבות בקולקציית סריגים עשירה. ז׳קט שירילנג ג׳ינס שחור, ז'קט בומבר קטיפה, הדפסים פרחוניים רומנטיים על שמלות וסט במראה פיג׳מה וסנדלי עקב בקטיפה בצבעי שחור, נייבי וחאקי לצד סניקרס קטיפה עם סוליות שחורות.

קסטרו באו לקראתנו במגוון חצאיות באורך מידי שאותם נוכל לאמץ השנה, וגם נושא השכבות חוזר ובענק, גולף צמוד ומעליו שמלה או חולצה שהיא אוברסייז לגוף.

אני מאמצת את הלוק, ואתן בנות?

לקולקציות נוספות, אופנה עדכנית, ובכלל צרכנות בכייף לחץ כאן לבלוג של סמדר בנטוב

חולצה אוברסייז אלגנטית, מחיר: 129.90 ש"ח / (טל קרת)
שמלה 179.90, אהבתי שהאורך מתאים ג'קט קצר לימי הסתיו והחורף יהיו לוק מושלם / (טל קרת)
איך אפשר לא לדבר על נושא הפאצ'ים השנה שיהיו בכל קולקצייה שנראה על המדפים וכמובן על ג'ינסים. אז גם בקסטרו יש את הג'קט המהמם הזה, גם בצבע של הג'ינס וגם בפאצ'ים האלה! מחיר הג'קט: 259 ש"ח / צילום טל קרת
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר