הכרזת מלחמה

נשלל תקציבם של חמישה סמינרים: "הפלו תלמידות"

מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, הודיע למנהלי חמישה סמינרים, הנחשבים שבהם - דרכי רחל ונתיבות חכמה, על החלה בפועל של הפסקת תקצוב והליכי שלילת רישיון העסקת המנהלים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמות אין קשר לידיעה (צילום: Liron Almog / FLASH90)

המחוז החרדי במשרד החינוך, בהנהלת איציק זהבי, שיגר מכתב חריף לחמישה סמינרים, בו נקיטת צעדים אופרטיביים, עד כדי שלילת תקציב, בשל סירובם לקבל בנות ששובצו להם על ידי המחוז, לאחר דיונים בוועדת הערר.

הסמינרים ש'זכו' לקבל את המכתב הם: 'דרכי רחל' (מנדלסון), 'נתיבות חכמה' במודיעין עילית, 'בנות הרמה' בבית שמש, 'עטרת רחל' בטבריה ו"אינהורן".

בהחלטה של מנכלי"ת משרד החינוך מיכל כהן נכתב: "מצאתי כי החלטה ועדת הערר לקבל את הערר אשר הגישו הורי התלמידה התקבלה, לאחר שנמצא כי מוסד החינוך הפר הפרה בוטה את הנחיות משרד החינוך בדבר הליכי קבלה ורישום למוסדות חינוך על יסודיים".

החלטת מנכ"לית משרד החינוך

לדבריה, למרות שהתקבלה החלטה ונשלח כתב אזהרה, המוסדות לא קיבלו את ההכרעה, כפי שהחוק מחייב. "לאור האמור לעיל, החלטתי להורות על עצירת התקציב", כותבת המנכ"לית באופן חד משמעי.

יצוין כי מדובר בהכרזת מלחמה של מנהל המחוז החרדי איציק זהבי, שבתחילה היו כאלו שחששו שירתע לצאת במאבק נגד ראשי הסמינרים. כעת, הוא מודיע, לראשונה מאז נכנס לתפקידו, על שלילת תקציבים לחמישה סמינרים חרדים שהיפלו בנות, לטענתו, וסירבו לקבל את הכרעת ועדת הערר במחוז החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר