קונספירציה

האם מטה הילרי קלינטון זייף סרטונים?

מצבה של המועמדת הדמוקרטית ממשיך להסעיר את ארה"ב. טענות שעלו ביממה האחרונה נגד הקמפיין של קלינטון אומרות שזויפו סרטונים שלה כדי להסתיר את מצבה (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מנופפת לקיר? (צילום מסך יוטיוב)

תיאוריות הקונספירציה בארה"ב סביב המועמדת הילרי קלינטון וכשירותה הבריאותית ממשיכות ביתר שאת. בלוגר אמריקאי ניתח סרטון שהפיץ מטה הקמפיין של קלינטון והוא מצביע על מספר דברים מוזרים במיוחד שמלמדים כי ייתכן והסרטון הוא זיוף של הקמפיין.

בסרטון ניתן לראות שמצלמות הסלולר שבידי הקהל מראים מראה אחר מאשר הרקע של המקום וכן את קלינטון מנופפת בידה ואף מצביעה בצורה מוזרה ביותר על הקיר שמאחוריה מה שמשלמד אולי על זווית צילום מקורית אחרת לחלוטין.

לא מדובר בהוכחה משפטית, אך צפייה גם בסרטון המקורי שנמצא ביוטיוב, בהחלט מעלה שאלות בנוגע להתנהגותה ותנועותיה של קלינטון.

כזכור, התמוטטה קלינטון לפני כשבוע לאחר טקס הזיכרון לנפילת בנייני התאומים, היא קרסה ונגררה לרכבה על ידי המאבטחים ונקלטה במקרה על ידי מצלמה של עובר אורח. לאחר מכן טענה קלינטון כי רופאה האישי אבחן אצלה דלקת ריאות אך היא סירבה לנוח ולכן התמוטטה.

אך כאמור רבים לא קיבלו את התירוצים של קלינטון ותיאוריות קונספירציה רבות טוענות כי מדובר בקהל ש"הושתל" מאירוע אחר לעומתם טוענים אחרים כי קלינטון מצביעה על בן אדם שנמצא בצדה הימני של הבמה בכל מקרה הדיון סביב קלינטון ממשיך במלוא עוזו והמועמדת תצטרך להוכיח במהירות שהיא אכן כשירה לחלוטין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר