"תרומתו של מרן - עצומה"

דרעי נגד "הארץ": "תתביישו; דברי הבלע - בושה וחרפה"

בעקבות דברי הבלע שפורסמו בעיתון "הארץ" נגד מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל, תוקף יו"ר ש"ס השר דרעי את העיתון ואומר כי "תרומתו של מרן לישראל ולעולם היהודי - עצומה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי עם מרן הגר"ע יוסף זצ"ל (צילום: יעקב כהן)

ביטאון השמאל 'הארץ' התייחס הבוקר (רביעי) למרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל במסווה של "ביקורת טלוויזיה", בקבות פרק על מרן ששודר בסדרה 'הולכים לפני המחנה' בערוץ 20, תוך כדי כתיבת דברי בלע ופגיעה במאות אלפי תלמידיו של מרן זצ"ל.

>> השר אריה דרעי איש השנה שלכם?
הצביעו עכשיו בסקר אנשי השנה <<

בטור של רוגל אלפר, נכתב בין היתר: "מקובל לחשוב שהרב עובדיה יוסף היה גאון. אין ספק שהפרק שעוסק בו ב"הולכים לפני המחנה", סדרת תעודה על רבנים הנחשבים ל"גדולים", יוצא מנקודת הנחה כי פוסק הלכה בסדר הגודל הזה היה גאון. זה לא אומר שהוא היה חכם".

הצצה: החיים האמיתיים של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל (מתוך 'הולכים לפני המחנה', באדיבות ערוץ 20)

"כיכר השבת" נמנע מלהעניק במה נוספת לדברי הבלע המחוצפים נגד אחד ממנהיגי הדור אשר מאות אלפים ליוו אותו בדרכו האחרונה והעידו כאלף עדים על תורתו ומורשתו.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס לדברים ותקף את עיתון "הארץ" שהעניק להם במה.

היום האחרון של מרן: "בכה ונופף לשלום" (מתוך 'הולכים לפני המחנה', באדיבות ערוץ 20)

"עיתון 'הארץ' תתביישו", אומר דרעי. "דברי הבלע הבוקר נגד מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, הם בושה וחרפה. תרומתו של מרן לישראל ולעולם היהודי למשך דורות - עצומה".

המחנך הרב מרדכי בלוי אמר בתגובה לדברים כי "די במחאה המינורית בטוויטר, אין צריך ביותר - ובטח לא להוציא את גואטה מרבצו, שכן מסופקני אם יש שישה קוראים לטור הנבוך הזה הכולל מילים של בית מרקחת, ואם יש אי אלו קוראים, הם מגובשים בדעה נגד ד' ומשיחו - 'הנאורים מול החשוכים'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר