סוער ברחובות

השופט: התנהלות 'הבית היהודי' מול 'אגודת ישראל' - מבישה

הסכם רוטציה שלא מכובד ברחובות על ידי נציגי הבית היהודי מול נציג אגו"י הכעיס את השופט יעקב שפסר שהטיח בנציגים דברים קשים: "הבית היהודי צריכים להכות ב'על חטא'" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
עיריית רחובות (צילום:ד"ר אבישי טייכר, ויקיפדיה)

היום (ה') התקיים דיון בתביעת נציג אגודת ישראל הרב פנחס הומינר נגד נציגי הבית היהודי ברחובות אמיתי כהן ואבי מוזס בדרישה לקיים את ההסכם עליו הם חתומים לפיהם אחד מהם יתפטר לטובתו.

אבי מוזס שניסה לטעון כי לא ידע על קיום ההסכם, לא ידע להסביר את הסתירה בין חתימתו על מכתב התפטרות שממנו חזר שעה לפני כניסתו לתוקף ועל עצם ידיעת ההסכם לטענתו. השופט יעקב שפסר הטיח מילים קשות במוזס ואמר לו "אני לא מאמין לך שלא ידעת על ההסכם. חבל שתסתבך סתם". השופט הציע עוד למוזס "אולי תתפטר כבר עכשיו ותחסוך מאיתנו את הכל".

עוד אמר השופט שפסר "אתם צריכים להכות הרבה בעל חטא ביום כיפור".

השופט הוסיף ואמר למוזס ולכהן, עושה לי בחילות לראות איך שאנשים לא מקיימים הסכם". הוא הוסיף ואמר "התנהלותכם מבישה". "איך נציג ציבור יכול להתנהג כך" שאל. הוא הוסיף ואמר בהתייחסו לכך שמדובר באנשים דתיים יוצא מכך חילול שם גדול.

השופט דחה את טענותיהם של מוזס וכהן, אם כי הצהיר כי החלטתו תינתן במועד אחר, וכי נדרש לבדוק האם חוקית ישנה אפשרות לאכוף את ההסכם. כל זאת כשהוא מדגיש שוב ושוב את שאט הנפש מאי כיבוד ההסכם על ידי נציגי הבית היהודי. "בשביל מה חתמתם על הסכם? לא בשביל לכבד אותו?" תהה השופט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר