בהלת מזון חדשה

אלפי אריזות מטרנה הושמדו: "חשש לשבבי מתכת"

חברת אסם החליטה להשמיד אלפי אריזות של תחליפי החלב לתינוקות ממותג "מטרנה", זאת בעקבות חשש לשבבי מתכת במוצרי המזון לתינוקות (חדשות, צרכנות)

אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

חברת אסם החליטה להשמיד אלפי אריזות של תחליפי החלב לתינוקות ממותג "מטרנה", זאת בעקבות חשש לשבבי מתכת במוצרי המזון לתינוקות, כך דווח הערב (ראשון) באתר "דה מרקר".

בחברת אוסם שמחזיקה בחברת 'מטרנה' אמרו כי האריזות שהושמדו יוצרו במהלך חודש אפריל השנה. על פי הדיווח, בחודש האחרון פורסם כי הורים חוששים מזיהום עקב חוסרים שנוצרו במטרנה אקסטרה קר שלב 2. הורים לתינוקות התלוננו על שלשולים והקאות בקרב תינוקות שצרכו מטרנה.

מאסם נמסר בתגובה: "במהלך ספטמבר הושמדו כמה אלפי קופסאות כתוצאה מתקלה מכנית שארעה בפס הייצור לפני מספר חודשים. מטרנה מעמידה את איכות מוצריה ובריאות התינוקות מעל לכל , ולכן הוחלט מטעמי זהירות ובתיאום עם משרד הבריאות להשמיד את הקופסאות שיוצרו לפני תיקון התקלה".

חברת מטרנה מסרה: "חשוב לנו להבהיר שכל מוצרי מטרנה אשר נמצאים בשוק תקינים ובטוחים לשימוש. כתוצאה מהתקלה המכנית שאירעה בפס הייצור לפני מספר חודשים (עליה דיווחנו בתיאום עם משרד הבריאות) הושמדו המוצרים ולא הגיעו למדפים. מטרנה מעמידה את איכות מוצריה ובריאות התינוקות מעל לכל ולכן הוחלט מטעמי זהירות ובתאום עם משרד הבריאות להשמיד את הקופסאות שיוצרו לפני תיקון התקלה. אנו חוזרים ומדגישים שכמו תמיד כל מוצרי מטרנה תקינים ובטוחים לשימוש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר