לקראת ניצחון מוחץ?

סקר חדש בארה"ב: קלינטון מובילה על טראמפ ב-9%

סקר חדש בארה"ב מציג פער משמעותי לטובת קלינטון, שזוכה ל-47% תמיכה. טראמפ פנה הערב ליהודים: "אני מכבד את האמונה והמסורת היהודית". תומכיו: התקשורת עויינת (בעולם)

הילרי קלינטון (צילום: שאטרסטוק)

לקראת ניצחון מוחץ לקלינטון? סקר חדש שפורסם בארה"ב מעניק למועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון יתרון של 9% על פני המועמד הרפובליקני השנוי במחלוקת דונלד טראמפ. מדובר בסקר שמפרסם "USA Today", ולפיו קלינטון זוכה לתמיכה של ארבעים ושבעה אחוזים, בעוד טראמפ זוכה לשלושים ושמונה אחוזי תמיכה בלבד.

עוד חדשות:

התרסקותו של טראמפ בסקרים החלה לאחר פרסום הקלטת המבישה בה הוא תועד מדבר בלשון ביבים בכל הנוגע לנשים. הקריסה בסקרים נמשכה כשנשים רבות הצהירו זו אחר זו כי הותקפו על ידי מי שמבקש להיות הנשיא הבא של ארצות הברית.

היום בירושלים (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)
אירוע למען טראמפ בירושלים. היום (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

בינתיים, תומכי טראמפ ממשיכים להציג הוכחות לכך שהוא נרדף על ידי התקשורת שעושה לטענתם "הנחות" למועמדת המתחרה הילרי קלינטון.

טראמפ פונה ליהודים (מתוך "טראמפ כחול לבן" / פייסבוק)

בין השאר הם מציגים מחקר חדש של המרכז האמריקני לחקר התקשורת שבחן 588 כתבות בנושא הבחירות במהדורות הערב של רשתות הטלוויזיה ABC, CBS ו-NBC, והעלה כי 91 אחוז מהכתבות שעסקו בטראמפ היו שליליות.

הערב נערך בירושלים אירוע למען טראמפ, ובמהלכו הוקרן סרטון של המועמד הרפובליקני שמביע תמיכה בישראל: "יחד נעמוד מול אויבים כגון איראן שנחושה להשמיד את ישראל ואת עמה. יחד נהפוך שוב את אמריקה וישראל לבטוחות".

סגנו של טראמפ, מייק פנס, פונה ליהודים (מתוך "טראמפ כחול לבן" / פייסבוק)

הוא הוסיף: "אני אוהב את ישראל ומכבד את האמונה והמסורת היהודית, וחשוב שיהיה לנו נשיא שמרגיש כך. עבורי, כיבוד היהדות זה דבר חשוב. בתי איוונקה וחתני מגדלים את ילדיהם לפי האמונה היהודית, ותמיד מזכירים לי את הערכים והלקחים החשובים שאנחנו לומדים על מנהיגות ומשפחה במסורת היהודית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר