המאבק במחוז החרדי

הרבנים יסבירו לגננות: איך להתנהל מול הפקחים?

המדיניות המורכבת של מנהלי המוסדות החרדיים מול המחוז החרדי במשרד החינוך, באה לידי ביטוי בכינוס מיוחד לגננות, בו יסבירו רבנים כיצד יש לנהוג מול פקחים שמגיעים לגנים (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שר החינוך נפתלי בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

המדיניות של מנהלי המוסדות החרדיים מול המחוז החרדי במשרד החינוך מורכבת. מחד, מקיימים הרבנים והעסקנים קשר שוטף ורציף עם הנהלת המחוז החרדי והעומד בראשו איציק זהבי, אך מאידך קיימת הוראה לשמור על ריחוק מהפקחים הממונים מטעם ושלא לאפשר להם כניסה של ממש למוסדות או התערבות בתכני החינוך החרדי.

הערב (ראשון) מקיימים חברי "ועדת הרבנים לעניני חינוך" של מועצות גדולי התורה (של אגודת ישראל ושל דגל התורה) כנס הסברה מיוחד עבור הגננות, בו יוסבר להם על ידי הרבנים כיצד יש לנהוג מול צוותי הפיקוח.

במודעה נכתב "הנכן מוזמנות לכנס חיזוק והתעוררות שיתקיים ביום ראשון הקרוב כ"ח תשרי בהשתתפות הגאון הגדול רבי חיים מאיר הלוי וואזנר אב״ד זכרון מאיר ובו ישאו דברים הרבנים רבי שריאל רוזנברג, רבי שמואל אליעזר שטרן, רבי מאיר קסלר רב העיר מודיעין עילית והרב אליהו פרינדלנדר יועץ חינוכי".

כזכור, ועדת הרבנים קיימה כינוסים דומים בתחילת השנה בערים קריית ספר ועוד על מנת לחזק את ציבור הגננות בעמידה על משמר החינוך הטהור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר