תאונה קטלנית בשפלה

בן 50 נהרג בהתנגשות בין אוטובוס ורכב בצומת בית חלקיה

נהג מכונית נהרג בהתנגשות קטלנית עם אוטובוס בכביש 3, בסמוך לצומת בית חלקיה. גופתו חולצה מהרכב על ידי כבאים. מספר נוסעים ששהו על האוטובוס שהיה מעורב בתאונה נפגעו חרדה (בארץ)

בעריש פילמר | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: דוברות זק"א)

תאונה קשה ליד בית חלקיה: נהג מכונית נהרג הערב (שני) בהתנגשות קטלנית עם אוטובוס בכביש 3, בסמוך לצומת בית חלקיה. מותו של נהג המכונית הפרטית נקבע במקום עקב אופי הפציעה הקשה ממנה סבל.

לוחמי אש הוזעקו למקום בכדי לחלץ את גופתו של ההרוג מהרכב. מספר נפגעי חרדה ששהו על האוטובוס שמעורב בתאונה טופלו במקום.

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 20:06 נמסר למד"א מרחב לכיש על בין אוטובוס לרכב פרטי בכביש 3 בצומת בית חלקיה. פאראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 50 ללא רוח חיים שלכוד ברכב הפרטי".

משה טייטלבוים, מנכ"ל איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב ואוטובוס. נהג הרכב היה לכוד ברכבו ללא הכרה וללא דופק ונשימה וצוותי כיבוי פעלו לחלץ את גופתו. כמו כן טופלו בזירה ע"י מתנדבי איחוד הצלה כעשרה נפגעי חרדה ששהו על האוטובוס שמעורב בתאונה".

יוסי ויסנשטרן' ראש צוות זק"א נחל שורק סיפר כי החילוץ ארך זמן רב עקב קינמטיקה קשה: "היות והרכב נכנס מתחת לאוטובוס, לא היה שייך להגיע לנהרג הרכב. כאשר חולץ על ידי צוותי הכיבוי, הוא היה ללא דופק ונשימה ונאלצנו לאשר את מותו. נוסעי האוטובוס לא נפגעו, למעט הנהג שנכנס והלם ופונה לבית החולים. כעת צוותי זק"א פועלים לאיסוף הממצאים בזירת התאונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר