"סיפוק של יצירה"

יו"ר איחוד הצלה זאב קשש התפטר מתפקידו

יושב ראש ארגון "איחוד הצלה" הודיע על התפטרותו מתפקידיו בארגון. "בוחר לסיים את תפקידי בארגון בסיפוק של יצירה והצלחה מפעימה ומרגשת" כתב למתנדבים. נשיא הארגון: "מכבדים את החלטתו" (חרדים)

זאב קשש לצד אופנועי איחוד הצלה (צילום: נתי שוחט / פלאש 90)

יושב ראש ארגון "איחוד הצלה" זאב קשש, הודיע הערב (רביעי) על פרישתו מהארגון שהוא נמנה על מייסדיו. במכתב מפורט ששלח קשש למתנדבים בארגון הוא הודיע כי בכוונתו "לצאת לדרך חדשה". נשיא הארגון אלי ביר מסר כי הוא מכבד את החלטתו של קשש להתפטר.

ל"כיכר השבת" נודע כי הצעד שהתקבל כהפתעה, מגיע כשברקע חילוקי דעות בצמרת הארגון בחודשים האחרונים. גורם בכיר בארגון אמר ל'כיכר השבת' כי היו"ר הפורש קשש אף מודר בחודשים האחרונים מהחלטות חשובות. "לא נותרה לו ברירה אלא לפרוש" הוא אומר.

במכתב ששלח הערב קשש לעובדי ומתנדבי איחוד הצלה הוא כתב: "לפני למעלה מעשור שנים נקראתי אל הדגל בכדי לשמש כיו"ר ארגון איחוד הצלה. יצאתי לדרך ארוכה ונחושה, להקים ולייסד, לבנות ולנהל, ארגון התנדבותי ארצי למען הצלת חיים בכל מקום ובכל שעה, ברמה הרפואית המקצועית ביותר וללא פשרות בנושאי ההלכה וההנהגה. בסיכומו של העשור אני בוחר לסיים את תפקידי בארגון בסיפוק של יצירה והצלחה מפעימה ומרגשת ולצאת לדרך חדשה".

"כאן, בפתחו של העשור השני" המשיך קשש במכתבו, "אני פורש מכם ומשאיר אחריי את כח המגן הרפואי הטוב ביותר בישראל, ארגון רפואה רשמי המוביל ברוח ההתנדבות, בנתינה, באנושיות המדהימה. ובטוחני שתמשיכו בכך ביתר שאת וביתר עוז, ותהפכו לכח החברתי הלאומי והערכי הגדול ביותר בישראל".

"בע"ה בעוד כחודשיים בתום השנה האזרחית ובמהלך ימי חג החנוכה, אסיים את תפקידי כיו"ר הארגון. במהלך התקופה הקרובה אתמקד בחפיפה ובהעברת הסמכויות על מנת לאפשר להנהלת הארגון להמשיך מכאן אל יעדי העתיד, על פי דרכה המקצועית. אשתדל להספיק ולסייר בכל הסניפים ברחבי הארץ על מנת לפגוש אתכם להודות לכם אחים ושותפים, בצורה אישית וידידותית".

"עשיתי את שליחותכם באמונה, בחברות הדדית כשווה בין שווים, בעמל אישי שלא הכיר במגבלות הזמן מול כח רצון, בכדי לתת תקווה ולהעניק חיים. אתם אחיי, זכאים כולכם יחדיו ולחוד, לתהילה ולהוקרה על העשור המיוחד הזה. פעלתי מכוחכם ואתכם, אני מחזיר אליכם את הפיקדון באהבה, בגאווה אדירה ובסיפוק שאין למעלה ממנו. ו"כשם שקיבלתי שכר על הדרישה כך אקבל שכר על הפרישה".

הוא חתם את מכתבו במילים: "היו שלום, מלאכי השלום".

אלי ביר, נשיא איחוד הצלה מסר: "אני מעוניין להודות לידידי היקר יו"ר הארגון, זאבי קשש. אנו מכבדים את החלטתו ומודים לו על תרומתו האדירה לארגון מיום היווסדו היא עצומה לאין שיעור. זאבי היה בין מייסדי הארגון ועזר ללכד את אלפי המתנדבים היקרים מכל רחבי הארץ למשפחה אחת גדולה. משפחה איחוד הצלה. אנו בטוחים שרוח ההנהגה שהנהיג תמשיך ללוות אותנו עוד שנים רבות ונמשיך ליטול עצה ותבונה ממי שנתנה. אנו בהנהלת הארגון מודים לזאבי על כל השנים הרבות שפעלנו יחד להבאת הארגון מחלום למציאות של אימפריה להצלת חיים בת יותר מ-3,000 מתנדבים בהם רופאים, פראמדיקים וחובשים. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו ובטוחים כי יעשה חיל בכל אשר יפנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר