פרטים אישיים

זהירות: אתר הקניות הפופולרי פרוץ לעין כל

פעמים רבות קונים לא מעוניינים שזרים יידעו מה הם רכשו - בפרט כשהרכישה כוללת פריטים אישיים. כעת מתברר, כי לקוחות של 'עליאקספרס' עלולים להיחשף (חדשות, צרכנות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
לקוח של עליאקספרס. אילוסטרציה (צילום: Denys Prykhodov / Shutterstock)

פרצת אבטחה התגלתה באפליקציה של אתר הקניות הפופולרי 'עליאקספרס': פרטיהם של משתמשים רבים שביקשו להישאר אנונימיים חשופים לעין כל, כך התברר בימים האחרונים.

מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם רגילים להשתמש באפליקציה הזו באופן קבוע, כדי להזמין מכשירי אלקטרוניקה בגדים ומוצרים זולים אחרים, תוך חיסכון משמעותי של דמי משלוח שלא נגבים בקניה דרך אתר זה.

כידוע, במקרים רבים הקונים לא מעוניינים שאחרים יידעו מה הם רכשו - בפרט כשהרכישה כוללת פריטים אישיים - אלא שכמו בשאר אתרי הקניות הגדולים, האתר של עליאקספרס מתפקד כעין רשת חברתית פנימית של הלקוחות, הרגילים למתוח בו ביקורת או לפרגן לאחר שקנו.

לפי 'חדשות 2' שפרסמו את הידיעה, אף שלכותבי התגובות ניתנת האפשרות הרשמית להישאר אנונימיים, מאז העדכון האחרון באפליקציה מתברר שהתגובות האנונימיות הללו מובילות היישר לפרופילים של המגיבים עם פרטיהם באישיים המלאים.

מהבעלים של אתר עליאקספרס נמסר בתגובה, כי הם בוחנים עכשיו את התקלה ביישומון הקניות, שזיהה משתמש שניסה להעלות תגובה בעילום שם: "אנו מכירים בחשיבות הפרטיות ובשמירה על סודיות של מידע אישי", אומרים בחברה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר