טראמפ: קלינטון נתמכת על ידי מערכת מושחתת

המועמד הרפובליקני טראמפ מגיב להודעת ה-FBI כי אין חשד לפלילים במעשיה של קלינטון ותוקף את המערכת המושחתת לטענתו, במטה קלינטון מגיבים בסיפוק (חדשות, בעולם)

(צילום: shutterstock)

טראמפ תוקף את הודעת ה-FBI: המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ מגיב להודעת ראש ה-FBI ג'יימס קומי כי אין חשד לפלילים בפרשת המיילים של הילרי קלינטון ואומר "הילרי קלינטון מוגנת בידי מערכת מושחתת",
בעצרת בחירות שנערכה הערב (ראשון) במינסוטה תקף טראמפ את קלינטון ואמר כי המערכת המושחתת ממשיכה להגן על יריבתו הילרי קלינטון.

מטה קלינטון הגיב להודעת קומי ובהודעה רשמית נאמר "תמיד היה לנו ביטחון מלא בכך ששום דבר לא יגרום להחלטה ביולי להשתנות".

כזכור, ראש ה-FBI ג'יימס קומי פרסם הערב הודעה בה נאמר "כי בהמשך להודעת ה FBI מתאריך 28/10/2016 בנוגע לפתיחת תיק החקירה נגד הילרי קלינטון בפרשת המיילים ולאחר בדיקת אלפי המיילים החשודים שנתפשו במחשבו של הסנאטור לשעבר אנטוני ווינר עולה כי אין חשד לעבירות פליליות במעשיה של קלינטון".

"לא שינינו את מסקנתנו מחודש יולי ולפיה מזכירת המדינה הילרי קלינטון נקייה מכל חשד לפלילים" הוסיף קומי. סקרים שפורסמו הערב לפני ההודעה של קומי קבעו כי אילו הבחירות היו נערכות היום קלינטון הייתה גוברת על יריבה הרפובליקני בארבעה אחוזים.

בתוך כך שני המתמודדים ממשיכים ביומיים האחרונים למירוץ לפקוד את המדינות המתנדנדות ומדינות המפתח שיכריעו את המירוץ לבית הלבן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר