הבחירות בארה"ב

מחלוקת המקובלים: קלינטון או טראמפ?

מכתבים חתומים עם הנבואה, סיפורים על חלומות בליל שבת - אלו רק מקצת ההודעות שיוצאות מחצרות המקובלים השונים החוזים מי המועמד/ת שיזכה בבחירות לנשיאות ארה"ב (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
קלינטון וטראמפ (צילומים: קובי גדעון - לע"מ, נועם ריבקין פנטון - פלאש 90)

הבחירות בארצות הברית מעסיקות את העולם כולו, אך בימים האחרונים הם החלו להעסיק גם את חצרות המקובלים הטוענים כי הם - ורק הם - יודעים מי יהיה הנשיא/ה הבא/ה של ארצות הברית. ואם לא די בכך, הם אף חותמים על מכתבים עם ה'נבואה' שלהם ומספרים על קבלת מסרים בחלומות של ליל שבת.

הרב נתנאל שריקי מנתיבות, 'חוזה המנהרות', חתם על פתק בכתב ידו לפיו הילרי קלינטון היא זו שתנצח את הבחירות. לדבריו: קילנטון תזכה ב - 54% ודונלד טראמפ יפסיד עם 46%.

ואילו הרב רוני הכהן מגן יבנה טוען כי מי שיזכה בבחירות הוא דונלד טראמפ. כבר לפני כחצי שנה אמר הרב כהן לתלמידיו שטראמפ הוא נשיא ארצות הברית. ומי גילה לו? מסרים שקיבל בליל שבת.

בראיון ל'ישראל היום' אמר הרב רוני הכהן: "בליל שבת אני מקבל מסרים בחלומות וכבר לפני כמה חודשים קיבלתי מסר שטראמפ יהיה הנשיא הבא. ראיתי את הדמות שלו ולא ידעתי אפילו מי זה. רק אחר כך גיליתי מי הוא. בחלום ראיתי אותו כמנצח של הבחירות האלה. גם כשאמרו לי שהוא ירד בסקרים לא הייתי מודאג".

"יש איתו ניסים ונפלאות. דברים שהם נגד הטבע, המפלגה שלו לא רצתה אותו, היו בעיות איתו. הוא נופל וקם. כתבתי לו מכתב שבנבואה ראיתי שהוא יהיה הנשיא. הוא מנהיג מאוד ענייני, קשוח. זה לא משנה. הוא יהיה הנשיא הבא, נקודה", הוסיף המקובל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר