טראמפ מאשים: בגלל קלינטון הפכנו לבדיחה בעולם

טראמפ מאשים אות קלינטון בביזוי מערכת הבחירות האמריקאית והפיכתה לבדיחה עולמית, המתמודדים עושים מאמצים אחרונים להגיע ללב הבוחרים (חדשות, בעולם)

טראמפ (צילום: shutterstock)

טראמפ: הפכנו לבדיחה בעיני העולם: עשרים וארבע שעות לבחירות בארצות הברית שני המועמדים עושים מאמצים אחרונים להגיע ללב המצביעים ולנסות להשפיע על התוצאות במדינות המפתח שהתוצאות בהן קובעות לרוב את זהותו של הנשיא הבא של המעצמה הגדולה בעולם.

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דולאנד טראמפ תקף בנאומים שנשא היום (שני) את יריבתו קלינטון ואמר "קלינטון היא מושחתת ושקרנית צוחקים על מערכת הבחירות שלנו בעולם, אנחנו בדיחה בעיני כולם בושה לארצות הברית שיש לה כזו מתמודדת לנשיאות".

טראמפ לא חסך בהתקפות נגד הנשיא הנוכחי ברק חוסיין אובמה שעושה כל שביכולתו בכדי לסייע להילרי קלינטון ואמר "אובמה היה אסון לישראל הוא הנשיא הגרוע ביותר שהיה לישראל" טראמפ התייחס גם למערכת המושחתת לטענתו בארצות הברית ואמר "כהונתי כנשיא תביא לסיום השחיתות בוושינגטון אסיים את הרפורמות המטופשות שהנהיג אובמה עד כה".
כאמור הזמן הקצר לפני הבחירות מראה את אותותיו גם בסקרים שמצבעים על פער של ארבעה אחוזים בקירוב בין המתמודדים לטובתה של קלינטון.

הנטייה לטובתה של קלינטון לא השתפרה בשעות האחרונות למרות הודעת ה-FBI אמש כי אין חשד לפלילים בפרשות שנקשרו בשמה של קלינטון.

פרשנים סבורים כי הנזק לקמפיין קלינטון כבר נעשה וכי כעת נותר לה רק לנסות ולשכנע את הדמוקרטים לצאת מביתם ולהצביע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר