מהפך בארה"ב

הנשיא דונלד טראמפ: "זה הזמן של ארה"ב להתאחד"

נשיא ארה"ב הנבחר, דונלד טראמפ, נשא את נאום הניצחון אל מול אלפי תומכיו הנלהבים - בנימה פייסנית וממלכתית כשהוא מודה לקלינטון על תרומתה ומבטיח לחדש את החלום האמריקני (עולם)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
נאומו של הנשיא הנבחר (צילומסך: מתוך Ben King ביוטיוב)

לקול צעקות "מזל טוב" ומחיאות כפיים נלהבות במיוחד נשא המנצח הרפובליקני את נאום הניצחון שלו כשהוא מתנצל בפני תומכיו על זמן ההמתנה, "מצטער שנתתי לכם לחכות, זה עסקים מסובכים" פתח טראמפ את דבריו בהומור.

"בדיוק קיבלתי טלפון מהמזכירה קלינטון היא בירכה אותנו, זה לא אני זה אנחנו, זה הניצחון שלנו", אמר טראמפ לקול תשואות הקהל, "אני בירכתי אותה ואת משפחתה על הקמפיין הקשה, היא נלחמה חזק. הילרי עבדה זמן ארוך וקשה עבור ארה"ב ואנחנו חייבים לה חובה גדולה של כבוד על שירותה למדינה שלנו", אמר טראמפ באבירות של מנצחים.

הוא המשיך בטון המפויס ואמר: "עכשיו זה הזמן של אמריקה אני אומר שזה הזמן שלנו להתאחד כמדינה מאוחדת,
זה הזמן. אני אומר לכל העולם אני נשיא של כל אמריקה וזה חשוב לי. גם למי שבחר לא לבחור בי, היו קצת כאלה, אני רוצה את הדרכתכם לעבוד יחד איתי. אני מתחיל מההתחלה".

"אמריקה לא תסתפק בפחות ממצוין. נתחיל לבנות מחדש את האומה ולחדש את החלום האמריקאי. לכל אמריקאי יש לו את ההזדמנות למלאות את הפוטנציאל שלהם", אמר טראמפ כשדיבר על תכניותיו.

הוא דיבר על תכניתו הכלכלית ואמר שיעבוד עם כל האומות שיסכימו לעבוד עם ארה"ב. "אמריקה לא תתפשר על פחות מהטוב ביותר, אין דבר שלא נוכל להשיג. אני רוצה לומר לקהילה הבינלאומית שלמרות שאמריקה בראש מעיינינו אנחנו ננהג בהגינות עם כולם", הבטיח טראמפ.

טראמפ הודה למשפחתו על התמיכה, "אני רוצה להודות להוריי שמסתכלים עליי מלמעלה, למדתי מהם הרבה הם היו הורים נהדרים". הוא הודה גם לאשתו מלניה על תמיכתה ולבנותיו ובניו.

"זה ערב היסטורי, אך כדי שהוא יהיה היסטורי באמת אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה ולהחזיר את אמריקה לגדולתה", אמר טראמפ לאחר התודות הארוכות לכל אנשי הקמפיין שלו.

"כשהקמפיין נגמר העבודה של השינוי רק מתחילה. אנחנו הולכים לעבוד ואני מקווה שתהיו גאים בנשיא שלכם. אני אוהב את המדינה הזו. תודה רבה", סיים טראמפ.

סגנו המיועד של טראמפ, מושל אינדיאנה מייק פנס, עלה ראשון לדבר עם התומכים ואמר שהוא אסיר תודה על מאמציהם במהלך הקמפיין ושמנהיגותו של טראמפ וחזונו יהפכו את אמריקה גדולה שוב. "זהו לילה היסטורי", אמר פנס ולאחר מכן הציג על הבמה את הנשיא הנבחר של ארה"ב, שכאמור נשא נאום פייסני וממלכתי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר