התסכול מתפרץ

סטודנטים יוצאים לרחובות: "טראמפ הוא לא הנשיא שלנו"

אלפי סטודנטים ברחבי מדינת הענק יוצאים לרחובות בשעות האחרונות, במה שעשוי להיות תחילתו של גל מחאה עממית שמטרתו אחת: קעקוע הלגיטימיות של תוצאות הבחירות (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הפגנה נגד טראמפ, אחת מני רבות (צילומסך: מתוך Ron Todd ביוטיוב. תמונה ראשית: שאטרסטוק)

היום (רביעי) החלו אלפי סטודנטים לצעוד בכמה אוניברסיטאות ברחבי מדינת קליפורניה שבארצות הברית במחאה על תוצאות הבחירות לנשיאות ארה"ב שקבעו - טראמפ הוא הנשיא הבא. הסטודנטים קראו קריאות בגנות טראמפ ואחזו בשלטים תואמים.

הסטודנטים שבאוניברסיטה המפורסמת בלוס אנג'לס, UCLA, הם שהחלו את גל המחאה, שגרר אחריו אלפי סטודנטים נוספים בכל רחבי המדינה. אלו עזבו את חדריהם הנוחים שבקמפוסים והחלו במחאה ציבורית המונית. חלקם צעקו: "אלו לא הפנים של המדינה שלנו, אנחנו הפנים של המדינה". אחרים אמרו: "קשה לקבל את זה שטראמפ יייצג את המדינה שלנו, הוא לא מייצג את החלק הטוב ביותר בארצנו. זה מכעיס".

מפגינים נגד בחירת טראמפ (מתוך twitter)

כוחות משטרה רבים הגיעו למקום ואפשרו למפגינים לקיים את הצעדה, אך בברקלי שבצפון קליפורניה היא יצאה מכלל שליטה, כשמפגינים נפצו חלונות והבעירו צמיגים ובובות של טראמפ במחאה על תוצאות הבחירות.

המפגינים נשאו שלטים עם הכיתוב "לא הנשיא שלנו" וחסמו מספר כבישים. "כשהקהילות שלנו תחת מתקפה, מה נעשה? עלינו לעמוד על שלנו ולתקוף בחזרה", הם אמרו תוך כדי הצעדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר