הבובה שלו?

כך הגיב פוטין לבחירת דונלד טראמפ. צפו

נשיא רוסיה, מי ששמו נישא בראש הכותרות במהלך כל קמפיין הבחירות לנשיאות ארה"ב ואף נטען כי יפעיל את טראמפ כ"בובה" הנשלטת על ידו, ניסה להגיב עניינית לתוצאת הבחירות (חדשות, בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
פוטין. מרוצה מהתוצאה (צילומסך: מתוך 1791L ביוטיוב)

גל תגובות ברחבי העולם לבחירתו המוחצת והמפתיעה של טראמפ לנשיא ארה"ב, היה מתבקש. אך מעניינת במיוחד התייחסותו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שכבר מיהר היום (רביעי) לשגר ברכות לנשיא האמריקני הנבחר: "אני מצפה לעבוד יחד איתו על סוגיות בינלאומיות".

"הדיאלוג הרוסי-אמריקני צריך לשרת את שתי המדינות, ולאפשר מציאת פתרונות לבעיות ביטחון בינלאומיות", הבהיר פוטין את ציפיותיו המעודכנות.

כזכור, במערכת הבחירות הסוערת בארה"ב, כיכב פוטין רבות - בעיקר בשל אמירותיה של הילרי קלינטון בגנותו של טראמפ יריבה, אותו כינתה ""בובה של פוטין".

היא שבה פעם ועוד פעם על הטענה לפיה ממשלת רוסיה היתה מעורבת בפריצה למיילים של מחשבי המפלגה הדמוקרטית ונתנה אותם לוויקיליקס: "זה בא בפירוש מפוטין עצמו. אני חושבת שהשאלה הכי חשובה הערב היא האם דונלד טראמפ יודה שהוא לא נעזר בפוטין בבחירות האלה, ויגנה את הרוסים שמרגלים נגד אמריקנים - מה שהוא למעשה עודד בעבר", האשימה קלינטון והמשיכה: "אתה מוכן לעשות את דברו של פוטין. יש לו פייבוריט במרוץ הזה. אני חושבת שזה מצב חסר תקדים, מעולם ממשלה זרה לא ניסתה להתערב בבחירות שלנו".

טראמפ הגיב אז כך להאשמותיה: "אני לא מכיר את פוטין, הוא אמר דברים נחמדים עלי ואם נסתדר בינינו, זה יהיה טוב. לפוטין אין שום כבוד לקלינטון ולאובמה". הילרי לא נותרה חייבת והטיחה בו: "זה בגלל שהוא מעדיף בובה בתור נשיא ארה"ב", וטראמפ שלף מיד בחזרה: "את הבובה".

מקור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר