מתקפה נגד הקיצונים

הרב בר חיים נגד המפגינים: "איפה הייתם כשהבחורים לא הסתדרו בישיבה?"

הרב יצחק בר חיים, מרבני עמותת 'נצח יהודה', הגיב בחריפות להפגנת הקיצונים מול ביתו של בוגר הגדוד החרדי בבית שמש. "מה עשיתם למען הבחורים האלה כשלא הסתדרו בישיבה?" (חדשות, בארץ)

הרב יצחק בר חיים (צילום: הלל מאיר)

הרב יצחק בר חיים, מרבני עמותת "נצח יהודה" (הנח"ל החרדי), הגיב הערב (רביעי) בחריפות להפגנה מול בוגר הגדוד החרדי. בשיחה עם "כיכר השבת" אמר הרב בר חיים כי "אני הייתי רוצה להזמין את המפגינים האלה שיבואו לראות איפה הבחור שהם מפגינים נגדו לחם ואיפה הוא מסר את נפשו למענם בכדי שיוכלו לשבת וללמוד תורה. אין לי ספק שבאם היו באים ורואים מה שהוא עשה - הם היו מתפללים בכוונה יתירה לשלומו ולהצלחתו".

ההפגנה, הצהריים (באדיבות המצלם)

באשר לקריאות הגנאי של המפגינים נגד התגייסותם של צעירים חרדים ,אמר הרב בר חיים כי "אלפים מהבחורים שהתגייסו עד היום לגדוד נצח יהודה לא מצאו את מקומם בישיבה והלכו לצבא בכדי להגשים את תפקידם בעולם כיהודים ולקיים את המצווה של להציל את ישראל מיד אויביהם, ועל כך אני שואל את המפגינים האלה: מה אתם עשיתם למען הבחורים האלה כשהם לא הסתדרו בישיבה? לאחר מעשה אתם באים להפגין?".

"דניאל, נגדו הם מפגינים, לחם במסירות נפש בשמירה על עם ישראל וסיכן את חייו אינספור פעמים כששירת כלוחם קרבי - האם זה הגמול שיהודים יראי שמים גומלים איתו, בכתיבת כתבי שטנה ובקריאה של קריאות גנאי? עוד לא עבר חודש מאז שהדהד באזנו קול השופר. אנחנו עדיין תחת רושם הימים הנוראים. אתם שמתיימרים לייצג את תורתנו הקדושה - עליה נאמר ‘דרכיה דרכי נועם’ - נוהגים כך?" סיים הרב בר חיים.

הסרטון של דניאל שפיגל שהרגיז את הקיצונים (חרדים במדים)

כזכור, מוקדם יותר היום קבוצה של מפגינים הגיעה להפגין מול ביתו של בוגר הגדוד החרדי, דניאל שפיגל, ברמת בית שמש ג בעקבות סרטון בו השתתף לפני כשנה ופורסם ב"כיכר השבת" ועודד גיוס חרדים לצבא. שמונה מהמפגינים נעצרו בסיומה של ההפגנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר