"ניצחון חרדי"

דרעי על בחירת טראמפ: הרפורמים בארה"ב קיבלו מכה

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בוחר לברך על בחירת דונלד טראמפ בצל ההפסד הצפוי של הרפורמים בארה"ב והשפעתם על הממשל - שתפחת מהיום ואילך - כפי שסוקר ב'כיכר השבת' • צפו (בארץ)

ישי כהן וישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: דוברות ש"ס; תמונה: שאטרסטוק, יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס היום (חמישי) לראשונה לבחירות בארה"ב והניצחון הגדול של דולנד טראמפ על הילרי קלינטון, כשהוא אומר כי הרפורמים בארה"ב ספגו מכה חדשה - כפי שדווח הבוקר בהרחבה ב"כיכר השבת".

במהלך סיור באשדוד, התייחס דרעי לניצחון של טראפ, ובחר לקרחת את הנושא למאבק הפנים ישראלי בין החרדים לרפורמים - שרובם תומכי קלינטון והמפלגה הדמוקרטית.

"עוד מוקדם לדבר על ההשלכות המיידיות של בחירת טראמפ לנשיא ארה"ב", אמר יו"ר ש"ס ושר הפנים, "אבל אין ספק שאפשר להודות לקב"ה שכל מרשיעי הברית וכל מחקי היהדות (רפורמים. י"כ) שחשבו להשתלט כאן על ארץ ישראל ולהנהיג את כל הרפורמות כדי להרוס - קיבלו את המכה שלהם".

לדבריו: "ההשפעה שלהם והאיום הגדול שלהם עלינו כמחזיקי הממשל בארה"ב, הם מבינים שהכוח הזה נעלם מהם היום, ונוכל להמשיך בעזרת השם את חיזוק הדת והיהדות המסורתית, המסורה לנו מדור לדור".

"איך הרבה יהודים אמרו בימים האחרונים? אם יקרה כזה נס זה כבר הגיעו ימות המשיח", אמר דרעי בסיפוק. "לכן, אנחנו באמת בתקופה של חבלי משיח שהכל התהפך לטובת עם ישראל".

כזכור חשף הבוקר "כיכר השבת" כי עסקנים בכירים בציבור החרדי המעורים במאבק בכותל הרפורמי מעריכים הבוקר ומביעים תקווה כי בעקבות בחירתו של טראמפ יספגו הארגונים הרפורמים מכה קשה והשפעתם על ראש הממשלה תפחת באופן דרמטי.

הכותרת ב"כיכר השבת", הבוקר

מלכתחילה הם התנגדו לטראמפ בכל מקום והנשיא החדש לא מחבב אותם זאת בלשון המעטה. טראמפ מקיף עצמו ביהודים אורתודוקסים בוגרי ישיבות התורמים רבות לעולם התורה ולהתנחלויות זאת בניגוד גמור לאובמה ולקלינטון אם היתה נבחרת.

בנוסף אותם רבנים וראשי ארגונים ידועים בהתנגדותם לנתניהו ודי אם רק נזכיר את התבטאויותיהם הקשות כלפי נאומו המוצלח בבתי הקונגרס בסוגיית הגרעין האיראני כך שביבי מלכתחילה לא מחבב אותם אולם נאלץ להיכנע לתכתיביהם בשל השפעתם הרבה על הממשל היוצא.

כעת התקווה הינה שכל זה יגמר ונתניהו לא יהיה חייב להם יותר דבר זאת משום שהקשר שלו עם הנשיא החדש הינו ישיר ואינו תלוי בהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר