סערת ה"וירוס"

נתניהו: "בוז'י, תתנצל מיד"; הרצוג: "לא ביבי"

"תראה מה הווירוס הזה עשה למדינת ישראל", אמר הרצוג בראיון וחולל סערה. נתניהו צייץ: "בוז'י, תתנצל מיד". הרצוג, הגיב בציוץ משלו: "לא ביבי. הפעם זה לא יעבוד" כשהוא טוען שהמילה "וירוס" נאמרה על חוק ההסדרה (אקטואליה)

בעריש פילמר | כיכר השבת |
נתניהו והרצוג (צילום: יונתן זינדל והדס פרוש - פלאש 90)

יו"ר האופוזיציה ויו"ר 'המחנה הציוני' התראיין הבוקר (שני) לרזי ברקאי בגלי צה"ל ומצליח לעורר מהומה בעקבות המילה "וירוס" בה השתמש.

"אני מבין את הכאב של המשפחות ונתנו לכם שנתיים להתפנות", אמר הרצוג ב'גלי צה"ל', "תראה מה הווירוס הזה עשה למדינת ישראל וכמה הוא מסוכן לדמוקרטיה הישראלית".

בתגובה, צייץ ראש הממשלה בנימין נתניהו וכתב: "לא מאמין שהרצוג השתמש במונח 'וירוס' ביחס למתיישבים. הם בשר מבשרנו, משרתים בצה"ל, תורמים למדינה. בוז'י, תתנצל מיד".

הרצוג, לא נשאר חייב ומיהר לצייץ בתגובה: "לא ביבי. הפעם זה לא יעבוד. חוק ההסדרה הוא הוירוס. וירוס מסוכן לבית המשפט והדמוקרטיה. המתיישבים הם אחים שלי ואדאג להם יותר ממה שאתה משקר להם".

בפתח ישיבת הסיעה בכנסת, הוסיף הרצוג ואמר: "הבוקר אני הייתי המטרה החדשה של ביבי להסתה ולשנאה. ראש הממשלה שרק לפני יומיים הוציא סרטון בו הוא מסביר עד כמה הוא מתנגד להסתה, פרסם היום בצהריים כתב שקר והסתה נגדי. ביבי, הפעם זה לא יעבוד. חוק ההסדרה הוא הוירוס.

"וירוס מסוכן למערכת המשפט והדמוקרטיה הישראלית. כל אדם מבין שוירוס זה ביטוי שנוגע לשיתוק מערכת והחוק זה הוירוס. המתיישבים הם אזרחים ישראלים והם אחים שלי ושל כולנו. בשר מבשרנו ואני אדאג להם יותר ממה שאתה משקר להם".

הרצוג הוסיף ואמר כי "אתמול התברר סופית שראש הממשלה בפועל הוא נפתלי בנט. ראש הממשלה כבר לא מנהל את המדינה. מי שמנהל פה את העסק זה בנט ונתניהו עוסק בענייניו האישים ובניהול קמפיינים כנגד מבקריו".

"ההנהגה הזו מסיתה וזורעת שנאה בעם במשך שנתיים כנגד כל מי שלא מסכים עם האידיאולוגיה של נתניהו ובנט וזה כבר מזמן לא עניין של שמאל וימין ולא חצי מהעם", הוסיף.

בישיבת הסיעה השבועית בכנסת, אמר ראש הממשלה נתניהו כי "אנחנו מודעים למצוקה של תושבי עמונה ואנחנו פועלים בדרכים שונות כדי לפתור את הבעיה".

"אני מבקש להתייחס היום לאמירה של יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג. הוא השתמש במינוח "וירוס" בהקשר למתיישבים שהם בשר מבשרנו, משרתים בצה"ל, תורמים למדינה", אמר. "בוז'י, רק אתמול האשמת אותנו בפלגנות ובהסתה. זה בדיוק מה שאתה עושה עכשיו ואני קורא לך לחזור בך מהדברים הללו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר