פרסום ראשון

הדובר החדש של אריה דרעי: יענקי ביכלר

יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי שכר את שירותיו של יועץ התקשורת יענקי ביכלר, כך נודע ל"כיכר השבת". דרעי הגדיר אותו "איש מקצועי"; "הגיע הזמן לעבוד מסודר" (אנשים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ויענקי ביכלר (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90 ומאיר אלפסי - כיכר השבת)

פרסום ראשון: יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי שכר את שירותיו של יועץ התקשורת יענקי ביכלר. ביכלר ילווה את דרעי בחודשים הקרובים בסיוריו השונים ויהיה זה שאחראי על העברת ההודעות לתקשורת.

ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך ישיבת הסיעה השבועית התבטא דרעי, פעם נוספת, על העובדה שלמפלגה אין עיתון או כלי תקשורת מרכזי שילווה את פעילות המפלגה וחברי הכנסת.

"הגיע הזמן שנתחיל לעבוד מסודר", אמר דרעי לחברי הכנסת: "אנחנו מתחילים לעבוד עם ביכלר, איש מקצועי, הוא יעביר הכל מסודר לכלי התקשורת". בכך למעשה אישר דרעי באופן רשמי את העסקת ביכלר כיועץ התקשורת שלו.

יצוין כי בין היתר מחזיק ביכלר במערכת המפיצה הודעות טקסט למאות מאנשי הברנז'ה החרדית, כאשר בין המנויים נמצא השר דרעי עצמו.

יענקי ביכלר מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "אני מלווה את השר דרעי מתקופת הבחירות בפרויקטים שונים, ואשמח לעמוד לרשותו ככל שיידרש".

מלשכת השר דרעי נמסר בתגובה: "אנחנו שמחים מאוד שיענקי ביכלר יצטרף כיועץ חיצוני ויסייע בעבודה מול התקשורת החרדית ומאחלים לו בהצלחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר