פרשת הצוללות

נתניהו: השיקול הביטחוני הוא השיקול היחיד

ראש הממשלה התייחס בפתיחת ישיבת הממשלה לטענות נגד רכישת הצוללות מגרמניה והסביר כי השיקול היחיד שעמד לנגד עיניו בעסקה היה ביטחון ישראל והשמירה עליו (ביטחון)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: אמיל סלמן, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (א') בפתח ישיבת הממשלה לנושא הצוללות החדשות שנקנו מגרמניה ולהאשמות שהוטחו כביכול מקורבו עו"ד שמרון היה קשור לעסקה ולחברה הגרמנית שייצרה את הצוללות.

"כראש ממשלת ישראל אני מקדיש את מיטב זמני להבטיח את ביטחון ישראל. העיקרון שמנחה אותי ברור - ישראל תוכל להגן על עצמה בכוחות עצמה מול כל אויב ובכל מרחב. ביטחון ישראל מחייב רכש צוללות וחידוש צי הצוללות. אלה מערכות נשק אסטרטגיות שמבטיחות את עתידה, ואני אומר לכם, מבטיחות את עצם קיומה של מדינת ישראל לעשרות השנים הבאות", הסביר נתניהו את השיקול הביטחוני.

"חיזוק העוצמה הביטחונית של מדינת ישראל הוא השיקול היחיד שהנחה אותי ברכש הצוללות, זהו השיקול היחיד שמנחה אותי תמיד ואין בלתו", אמר נתניהו.

בסוף השבוע קיבל נתניהו חיזוק גם מיריבו הפוליטי, נפתלי בנט שכתב בדף הפייסבוק שלו "ראש הממשלה נתניהו לא מושחת. לעולם הוא לא ימכור את ביטחון ישראל עבור כסף".

"אני מכיר אותו מעל עשר שנים. יש לנו חילוקי דעות מהותיים לעתים, ואנו יריבים פוליטיים, אבל מושחת הוא לא", סיכם שר החינוך את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר