נתניהו בישיבת הממשלה

"נפעל לכניסת גברים חרדים לשוק העבודה"

ראש הממשלה נתניהו התייחס בפתיחת ישיבת הממשלה לנושא תעסוקת הגברים החרדים וציין כי הנשים החרדיות כבר עתה משתתפות ברמה שווה בשוק התעסוקה בישראל (חרדים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: אמיל סלמן פלאש 90)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס בישיבת הממשלה לשוק העבודה החרדי ואמר כי הממשלה בראשותו תפעל לעודד גברים חרדים להיכנס לשוק העבודה.

נתניהו הסביר כי נשים חרדיות עובדות כבר בדומה לשאר המגזרים, "היום, יותר מאוחר, יש כנס שמעודד עסקים במגזר החרדי. אני רוצה לומר לכם עד כמה הדבר הזה חשוב בעיניי. הכלכלה שלנו ייחודית וחריגה היום בעולם המערבי, ואנחנו צריכים להבטיח שהיא תמשיך להיות כזאת. זה מחייב השתתפות בשוק העבודה של שני ציבורים. רציתי להגיד הציבור הערבי והציבור החרדי אך זה לא נכון: של נשים ערביות וגברים חרדים. משום שנשים חרדיות וגברים ערבים כבר משתתפים בשוק העבודה ברמה זהה ליתר האוכלוסייה, שהיא רמה גבוהה מאוד".

"לכן יש לנו מאמץ מיוחד לרתום גברים חרדים שנמצאים כרגע ב-50% שיעור השתתפות לעומת 80% בציבור, ונשים ערביות שנמצאות ב-32% לעומת 80% של יתר האוכלוסייה. אנחנו רוצים לעודד את הכניסה של האוכלוסיות הללו לשוק העבודה כדי להטיב עם כלל אזרחי מדינת ישראל, וזו המדיניות של הממשלה שלנו, היא תבוא לידי ביטוי גם בתקציב וברפורמות שונות שמביא שר האוצר", הוסיף נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר