"יש מספיק בעיות"

למרות התכנון המוקדם: נתניהו לא קיבל את החנוכיה מ"המודיע"

הסתפקו בתעודת הוקרה: המודיע לא העניקו לראש הממשלה את חנוכיית הפאר שרכשו מראש. "יש מספיק בעיות בגלל התקשורת, לא כדאי לנו להיכנס לפינה הזאת" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נתניהו וחנוכיה, ארכיון (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

הופעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בוועידת העסקים של עיתון "המודיע" כבשה את הקהל החרדי במקום. נתניהו, שככל הנראה היה מרוצה במיוחד לאחר הודעת היועץ המשפטי כי אין היבטים פליליים בפרשת הצוללות, שפע מחמאות לנציגים החרדיים על חכמתם ופיקחותם הרבה, לצד בגרותם וניסיונם בניהול משברים.

"אצלנו במדינה מתרחש משבר כל שעתיים", גיחך נתניהו ושיבח את השר יעקב ליצמן, יועצו מוטי בבצ'יק, שר הפנים אריה דרעי, יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני ואפילו נציג המבשר סגן השר מאיר פרוש, כאשר שאל בהלצה: "איפה פרוש? הוא לא כאן?".

נתניהו דיבר באריכות על חשיבות לימוד התורה ושלט בניואנסים ובהבדלים בין חסידים לליטאים, כאשר הדגיש כי לחמיו "היה "נפש של חסיד".

נתניהו בכנס המודיע (צילום: ישראל כהן / כיכר השבת)

נתניהו דיבר על הצורך לשלב בין לימוד תורה לעבודה, ושיבח את היזמות החרדית ואת הראש החריף המשתבח בזכות לימוד התורה. "חשוב לשלב בין השניים אך ללא כל כפייה, הכל בהידברות", ציין נתניהו.

לסיום, קיבל נתניהו תעודת הוקרה יוקרתית, אולם מסיבות מסוימות לא ניתנה לבסוף החנוכייה המפוארת שתוכננה מלכתחילה.

הסיבה, לדברי גורמים המעורים בסוד העניינים, הינה הרצון של סביבתו להתרחק בימים אלו מאירועים העלולים לגרום למשברים מיותרים - זאת על רקע סדר היום הציבורי. "מספיק בעיות יש עכשיו בגלל התקשורת, לא כדאי להיכנס לפינה הזאת ולאור הזרקורים למרות שהדבר מותר על פי חוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר