הנאום המלא

נתניהו חיבק את החרדים ב"ועידת המודיע" וגרר ביקורת • צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף ב"ועידת המודיע" ונשא נאום שכולו חיבוק ושבח לנציגים החרדיים, אך עורר ביקורת לאחר שלא נגע בנושאים הבוערים • צפו בנאום המלא (חרדים)

(צילום וידאו: יח"צ; תמונות: משה גולדשטיין)

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף אמש (ראשון) ב"ועידת המודיע" שנערכה במרכז האירועים "אווניו", ונשא נאום שכולו חיבוק, הלל ושבח לנציגים החרדיים.

"השר ליצמן הוא שר בריאות מצוין. כל אזרחי ישראל אומרים את זה. אני שמח להיות כאן. בבצ'יק עוזר מצוין לשר בריאות מצוין. יש לי גם שר פנים מצוין אריה דרעי שהוא גם חבר קבינט", אמר נתניהו וגרר תשואות.

ראש הממשלה הוסיף ואמר כי "דרעי הוא אדם מנוסה עם לב חכם ומוח חכם. אני מקשיב לדעתו בקבינט. יש לי גם ראש ועדת כספים מעולה. אי אפשר להריץ מדינה וממשלה בלי כסף וח"כ משה גפני עושה את זה במיומנות. אני שמח מאוד להיות פה. ולדון בתורה ועבודה - יחד זה עסק טוב".

"אנחנו עובדים יחד עם ראשי המפלגות החרדיות כשותפים אמיתיים. אנחנו לא אחים לצרה אלא אחים מבחירה. בממשלה מתעוררות בעיות מעת לעת ואז ר' יעקב ליצמן מעלה הצעה שאף אחד לא חשב עליה שמשנה את כל זווית הראייה והרבה פעמים זה הפתרון", הוסיף ראש הממשלה.

לאחר מכן התייחס ראש הממשלה לשיעור התעסוקה במגזר החרדי, ושיבח את האחוזים הגבוהים של הנשים החרדיות שיוצאות לעבודה, כמו כן התייחס למצוקת הדיור ואמר כי "כשאנחנו מוצאים פתרון לציבור החרדי זה פתרון דיור לכלל עם ישראל ובתוך זה גם הציבור החרדי. הרב ליצמן דיבר איתי על זה לפחות 5000 פעם והוא קודח לי חור בראש בכדי למצוא פתרון".

הפאנצ'ים של נתניהו בוועידה

עם זאת, כלי התקשורת שציפו להתייחסות של ראש הממשלה לנושאים הבוערים שעל סדר היום, כמו לפרשת הצוללות, נחלו אכזבה קשה.

כך למשל עיתונאי "הארץ", ברק רביד, צייץ בטוויטר: "אם אני חרדי ואני יושב ומקשיב לנאום של נתניהו בוועידה של "המודיע" אני אשכרה נעלב". רביד הסביר וכתב כי לקוראי "המודיע" מגיע לשמוע קצת יותר דברי מהות מראש הממשלה בנושאים כמו כלכלה, חברה, ביטחון, מדיניות וכו'".

אריה ארליך, סגן עורך "משפחה", צייץ גם הוא: "נאום ראש הממשלה ב'המודיע': אלף מחמאות, אפס מהות".

אברהם דוב גרינבוים, לשעבר עורך "בקהילה", צייץ: "אז לאיזה ביבי להאמין? של 1996 ("לבנימין אמר"), 2003 (גזירות תשס"ג), של 2009 (חיבוק החרדים), 2013 (ברית-לפיד-בנט) או של 2016 (ועידת המודיע)?!".

צפו בגלריה מקיפה מהאירוע - צילום: משה גולדשטיין:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר