הקרב על הסלולר

כך פתרה המשטרה את הסכסוך שהסעיר את ביתר

סכסוך בין שתי חנויות למכירת סלולר כשר בביתר עילית, שהוביל להפגנות ועשרות תלונות הדדיות במשטרה, הסתיים ב... חתימת הסכם בין הניצים בהובלת המשטרה (אקטואליה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

המאבק המסחרי על שיווקם של טלפונים עם ה'קו הכשר' בעיר ביתר עילית הפך בחודשים האחרונים למחלוקת סוערת.

הכל החל לפני מספר חודשים עם פתיחת 2 חנויות חדשות בעיר לשיווקם של מכשירי הטלפון. אלא שבמקום להשקיע את מירב המאמצים לשיווקו של המכשיר 'הכשר' החלו מאבקים בין שני בעלי העסקים, מאבקים שהביאו לא אחת להפגנות אלימות אחד כנגד השני ולמעשים נוספים.

בנקודת המשטרה המקומית בעיר הוגשו עשרות תלונות הדדיות בין הצדדים.

כאשר היה נראה כי המאבק ניקלע למבוי סתום החלו השוטרים בניסיונות גישור ופישור בין הצדדים במטרה ליישב את הסכסוך העסקי ולהפסיק את המאבק שהעכיר את האווירה בעיר.

השוטרים בעיר החלו ללמוד את הסוגיה שבעקבותיה הוצתה האש, צללו לעומקם של הטלפונים ה'כשרים', והחלו בתהליך בוררות ופישור שכלל בין השאר שיחות עם רבני העיר, וכמובן בעלי העסקים הניצים.

מהמשטרה נמסר כי עקשנותם של השוטרים הצליחה לחבר את התקשורת בין שני בעלי העסקים והשבוע חתמו הצדדים על הסכם ואיחלו הצלחה האחד לשני.

"הצלחת המהלך בהובלת המשטרה הכתה גלים בעיר ובימים אלו ,פועלת משטרת ישראל בשיתוף הרבנים לגישור עם חנות נוספת בעיר", נמסר מהמשטרה.

במשטרה מציינים כי הפעלת המודלים של 'מניעה מצבית' ליישוב סכסוכים, ולהשכנת שלום בדרכי הידברות מוכיחה את עצמה. מודל 'מניעה מצבית' נועד בין השאר לסיים בדרכי הבנה ובהסכמת הצדדים סכסוכים המלווים באלימות, בהגשת תלונות ובפתיחת תיקים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר