דף חדש?

טראמפ לתקשורת האמריקאית: אתם חבורת שקרנים

הנשיא הנבחר, דונלד טראמפ, שידוע ביחסיו הבעייתים עם כלי התקשורת, נפגש לשיחת פיוס עם בכירי הרשתות, הטיח בהם את זעמו אך גם הציע לפתוח דף חדש ביחסים ביניהם (בעולם)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הנשיא הנבחר של ארה"ב, דונלד טראמפ סבל רבות מהתקשורת האמריקאית במהלך הקמפיין. הוא ספג קיתונות של לעג מושחז וניסיונות להציג אותו כאדם מעורער ולא יציב. כל כלי התקשורת בארה"ב כמו גם מכוני הסקרים לא חזו את ניצחונו של טראמפ בבחירות והיחסים שלו עם העיתונאים לא במיטבם מה שהפך את הפגישה הלא רשמית שלו אמש עם כל בכירי התקשורת האמריקאית למסקרנת במיוחד.

טראמפ, כמו טראמפ לא ניסה להיות משהו אחר ממה שהוא באמת והטיח את האמת כולה בפרצופם של העיתונאים המופתעים שקיוו ליישר את ההדורים עם הנשיא הבא של ארה"ב. בפגישה שנערכה במגדל טראמפ הגיעו ראשי הרשתות הגדולות בארצות הברית כ-40 אנשי תקשורת מהשורה הראשונה ממש שננזפו בידי טראמפ שאמר להם "זה חדר מלא בשקרנים".

הפגישה נערכה בסגנון "אוף דרקורד" כלומר, המשתתפים בה התחייבו שלא לדווח על מה שקרה בה, מה שהפך את טראמפ למשוחרר עוד יותר וגרם לעיתונאים לחוש "כאילו הם ניצבים מול כיתת יורים", לדברי אחד מהם.

לפי השמועות טראמפ תקף בחריפות בתחילת המפגש את מנכ"ל רשת CNN, ג'ף צוקר, ואמר לו שהוא שונא את הרשת שלו, "כולם ב-CNN שקרנים ואתה צריך להתבייש".

"אני בחדר של שקרנים, המדיה הנכלולית והשקרנית תפסה את הכל בצורה שגויה, אמר הנשיא הנבחר.

על פי הדיווחים באתר הפוליטיקו, טראמפ התלונן שהתקשורת בוחרת בכוונה תמונות רעות שלו. הוא פנה לנשיאת רשת NBC וטען שהתמונה שלו מציגה אותו עם סנטר כפול, היא מצדה טענה כי באתר של הרשת דווקא יש תמונה טובה שלו.

לפי הדיווח בפוליטיקו מלבד העקיצות החריפות טראמפ פנה לתקשורת והציעה להם לעשות איפוס ליחסים ביניהם ולהתחיל אותם מחדש כשלדבריו מה שהוא רוצה זה הוגנות בסיקור. כאשר הוא נשאל כיצד הוא מגדיר הוגנות הוא ענה "את האמת".

בפגישה השתתפו גם אנשי צוותו של טראמפ, כולל חתנו ג'רארד קושנר, ראש הסגל החדש באנון ואנשים נוספים. "טראמפ הציע לתקשורת לפתוח איתו דף חדש", מסרה מנהלת הקמפיין שלו קליין קונווי, "זו הייתה פגישה טעונה אך הוגנת", היא הוסיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר