גל השריפות

נתניהו: נפעל מול המציתים בכל העוצמה

הממשלה התכנסה הבוקר בחיפה בשל שריפות הענק שהשתוללו בעיר. נתניהו: "כל מי שמצית, בזדון או ברשלנות, כל מסית להצית - נפעל מולם בכל העוצמה" (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו בישיבת הממשלה, הבוקר (צילום: קובי גדעון / לע"מ)

הממשלה התכנסה הבוקר (ראשון) בחיפה בשל שריפות הענק שהשתוללו בסוף השבוע בעיר. נתניהו: "כל מי שמצית, בזדון או ברשלנות, כל מי מסית להצית - נפעל מולם בכל העוצמה".

בפתח ישיבת הממשלה התייחס נתניהו לחיסול ארבעת המחבלים בגבול סוריה: "ראשית, אני מבקש לשבח את חיילי צה"ל, שהדפו הבוקר בהצלחה ניסיון של מתקפה נגדנו במשולש הגבולות. אנחנו ערוכים היטב בגבולנו הצפוני ואנחנו לא ניתן לגורמי דאעש או לגורמים עוינים אחרים, בחסות המלחמה בסוריה, להתבסס בסמוך לגבולותינו".

באשר לשריפות הענק אמר נתניהו: "המסר שלנו לכל אזרחי ישראל שבתיהם ורכושם נפגעו בשריפה: אנחנו נעזור לכם לשקם את בתיכם ואת חייכם בהקדם וזוהי המטרה העיקרית של ישיבת הממשלה המיוחדת היום בחיפה".

"באנו לחיפה והזמנו גם ראשי רשויות מרחבי הארץ שהיישובים שלהם נפגעו מהאש, כדי להעביר לכם מסר ברור: כל משרדי הממשלה מחויבים להושיט לכם יד במהירות, לקצץ בבירוקרטיה - אני אגיד לקצץ באכזריות בביורוקרטיה - ולהביא לכם עזרה, מזור ושיקום בהקדם האפשרי ובינתיים, נעשה כל הדרוש כדי לשמור על הרכוש שנותר".

על החשד כי מדובר בהצתות על רקע לאומני אמר ראש הממשלה: "כל מי שמצית, בזדון או ברשלנות, כל מי מסית להצית - נפעל מולם בכל העוצמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר