נעצר ערבי שעסק בצייד בלתי חוקי של דורבנים

נמשך המאבק בציידים הלא חוקיים ביישובים הערבים. המשטרה עצרה ערבי תושב עראבה שעסק בצייד דורבנים, ברשותו נמצא דורבן חי וממצאים המוכיחים כי עסק רבות בצייד (חדשות, בארץ)

(צילום: שי קבסה, רשות הטבע והגנים)

נעצר צייד דורבנים שפעל בניגוד לחוק: שיתוף הפעולה הפורה של שוטרי משטרת ישראל יחד עם מחוז צפון של רשות הטבע והגנים הוביל ללכידתו של צייד דורבנים ביישוב עראבה שפעל בניגוד לחוק ושנחשד גם בסחר בבשר דורבנים ובאחזקה לא חוקית ובתנאים קשים של דורבן בחצר ביתו.

ברשותו של החשוד נמצא דורבן חי שהוחזק בתנאים קשים בתוך מיכל פלסטיק במכולה בחצר ביתו. בנוסף אתרו השוטרים גם שתי אלות ועליהם סימני דם, מקבצים של קוצי דורבן בחצר הבית ובשר החשוד כבשר דורבן בתוך מקפיא בביתו של החשוד.

לכידת צייד הדורבנים מצטרפת לשורת הצלחות בשיתוף הפעולה הפורה בין רשות הטבע והגנים לבין משטרת ישראל בתחום האכיפה ושמירה על חיות הבר.

(שי קבסה, רשות הטבע והגנים)

לדברי גל אריאלי, סגן מנהל מחוז צפון ברשות הטבע והגנים: "שיתוף הפעולה שלנו עם משטרת ישראל הוא חשוב ביותר לטובת הצלחת פעילותינו סביב השמירה על חיות הבר ומקרה זה מוכיח עד כמה הוא פורה.

"לצערנו האויב הגדול ביותר של הדורבן הוא האדם, שבפעולת צייד לא חוקי ממיט על הדורבן סכנת כליה. אנו נשקיע את מרב משאבינו לצמצום ומיגור התופעה באמצעות המשך פעולות לאכיפת החוק, המטיל עונשים וקנסות על העבריינים שפועלים בניגוד לחוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר