המצלמות הסגירו

נלכד הצעיר שהטריד במרכול במודיעין עילית

המצלמה לא משקרת: צעיר חרדי נראה אורב לנערה שערכה את קניותיה במרכול מרכזי במודיעין עילית, ופוגע בה באופן מכוער. המשטרה לכדה אותו אחר הצהרים (חדשות, חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הצעיר הפוגע, והנפגעת (צילום: מתוך מצלמות אבטחה)

עדכון: מהמשטרה נמסר כי לפני זמן קצר עצרו השוטרים את החשוד תושב העיר בשנות ה 20 לחייו. בשעה זו החשוד מובל לחקירה במשטרה בחשד להטרדה חמורה. המשטרה מדגישה כי מיד כשחוקרי המשטרה נחשפו לסרטון, הם פתחו בחקירת המקרה, זאת על אף העובדה שלא הוגשה תלונה על ידי הנערה בגין המקרה.

המקרה הבא עובר מפה לאוזן בעיר החרדית התוססת, ולא מותיר מקום לאדישות: אתמול (ראשון) בשעות אחר הצהרים, נכנס צעיר חרדי לאחד מחנויות המזון המרכזיות בעיר, 'הכי כדאי' שבשכונת אחוזת ברכפלד, ונעמד באופן חשוד בין המדפים.

ברגע מסוים (שכמובן לא ראוי להביאו כאן), המתועד במצלמת האבטחה, יוצאת בחורה חרדית מבין המעברים בחנות הצפופה, וכשהיא עוברת ליד הצעיר, שנראה כאילו המתין לרגע זה בדיוק, הוא פוגע בה באופן מכוער - ויוצא אחריה אל מחוץ לחנות.

האירוע המדובר גרם לסערה רבה במודיעין עילית בכלל ובשכונת ברכפלד בפרט, כשבשעות שחלפו מאז שאירע, נעשו כל העת ניסיונות לאתר את הפוגע ולהביאו לדין, כראוי.

כאמור, החקירה שנפתחה במשטרת מחוז ש"י (יהודה ושומרון), במטרה ללכוד את הפוגע, טרם ימצא לו קרבנות נוספים - הובילה בסופו של דבר אל היעד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר