דובר חדש, רטוריקה ישנה

בדאעש מציגים את הדובר החדש

אותה רטוריקה, אבל במשנה מרץ: דובר דאעש החדש מפרסם קלטת ובה קריאות לפגיעה בטורקיה ובארצות המערב לקראת חגי הנוצרים. אין חדש ברטוריקת דאעש (חדשות, בעולם)

הדובר שחוסל (מתוך התקשורת הערבית)

דובר חדש, רטוריקה ישנה אבל יותר מושחזת: ארגון המדינה האיסלאמית דאעש מינה דובר חדש במקומו של אבו מוחמד אל-עדנאני, שחוסל בתקיפה אמריקנית לאחר המינוי קולו של הארגון בחודשים הקרובים יהיה של אבו אל-חסן אל-מוהאג'יר, בקלטת שהפיץ לתומכי המדינה האיסלאמית קרא להרוג טורקים בכל העולם ולתקוף את המוסדות הטורקיים,

"הממשלה הטורקית היא כופרת יש לתקוף את מבני הממשל שלה את המתקנים הביטחוניים, הצבאיים, הכלכליים והתקשורתיים. תתקפו את השגרירויות והקונסוליות שלהם בכל מקום במדינות העולם", אמר הדובר בקלטת ששחרר.

היציאה החזיתית נגד טורקיה באה בעקבות המתקפות הצבאיות של טורקיה בשילוב מבצע קרקעי שעורך צבא טורקיה בצפון סוריה,

לא רק טורקיה בין כוונותיו של הדובר הטרי, גם איראן מאוימת על ידו הדובר קרא למאמנים לתקוף את איראן "היא (איראן) מסתובבת לאורכן ולרוחבן של המדינות ונלחמת בעבדיו של האל, יש ללחום נגד הכופרים בנפש, בכסף, הסתה והטפה".

הדובר דורש מנאמני דאעש להכין את החרבות לקראת ימי חג המולד "יש לתקוף את הכופרים בבתיהם, בשווקים שלהם, בכבישים שלהם ובכינוסים שלהם. תתקפו אותם מהיכן שהם לא יחשבו לעצם שזה יגיע. תבעירו את האדמה מתחת לרגליהם. תעכירו את השמיים הנקיים שלהם כדי שהם יהיו בעצמם עסוקים. תגבירו את המאמץ שלכם ותגבירו את הפעולות שלכם", לשון הודעת הדובר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר