אלפי עובדים וכלים משוריינים

הפלסטינים, בעזה וביו"ש, יזכו לשורת הקלות

האם בקרוב נראה עוד אלפי פועלים פלסטינים שיכנסו לעבודה בשטחי ישראל? לפחות לפי גורמי הביטחון ובכירי השלטון התשובה היא חיובית. בתומכים: יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט (מדיני)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
פועלים פלסטינים (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בימים הקרובים תאשר ממשלת ישראל תוספת של 15 אלף היתרי עבודה חדשים בישראל, לפלסטינים תושבי יהודה ושומרון. ההיתר הזה ינתן לעובדים בענפי המסחר והחקלאות, ובמערכת הביטחון מעוניינים בהיתרים רבים יותר, כדי לייצב את הרגיעה הביטחונית היחסית.

בנוסף לאישור הזה עליו דווח בערוץ 10, עיתון 'הארץ' מפרסם כי חמישה כלי רכב משוריינים הועברו השבוע מירדן לרשות הפלסטינית, דרך מעבר אלנבי, באישורם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן. הנימוק: התערערות המצב הביטחוני בשטחי הרשות.

יצויין, כי דווקא יו"ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט, מיהר להודיע כי הוא ומפלגתו תומכים במהלך הכנסת הפועלים הפלסטינים לישראל: "אנו תומכים בכך מאז ומעולם. זה נכון כלכלית וביטחונית, לישראלים ולפלסטינים. אגב, נדיר שפלסטינים עם היתר עבודה מבצעים פיגועים", צייץ בנט בטוויטר.

הדיווחים הללו מגיעים לאחר הידיעה כי על רקע השקט היחסי מכיוון עזה, מגמת בכירי מערכת הביטחון היא לאשר כניסה של מאות פועלים פלסטינים לשטח ישראל כל יום, מעזה. גם ראשי הרשויות בעוטף עזה עומדים מאחורי בקשה דומה, ולפי הפרסום בערוץ 10 הם אף זומנו לאחרונה לפגישה בנושא זה, כשמטרתם היא להקל על מצוקת כוח האדם של החקלאים בקיבוצים באזור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר