כץ הפתיע

בשורה לעולים למירון בל"ג בעומר: תחנת רכבת בכרמיאל - עוד השנה

על פי נוכחים באירוע בו השתתף שר התחבורה ישראל כץ, הוא הצהיר כי תחנת הרכבת בכרמיאל תחנך עוד לפני ל"ג בעומר תשע"ז. מדובר בבשורה משמעותית לעולים להר מירון (חרדים)

כץ והרב אוירכמן (צילום: המייל האדום)

בשורה לעולים למירון: תחנת הרכבת בכרמיאל תחנך עוד לפני ל"ג בעומר תשע"ז, כך עדכן שר התחבורה ישראל כץ באירוע קבלת אזרחות כבוד מעיריית קריית מוצקין. לפי נוכחים באירוע, כץ אמר כי למרות שזמן פתיחת הרכבת לכרמיאל תוכנן לסוף השנה - מאמצים גדולים שהשקיע משרדו הצליחו לזרז את ההליכים.

הרכבת לכרמיאל תוכל לשמש את עשרות אלפי העולים לציון רבי שמעון בר יוחאי במירון בל"ג בעומר, ויכולה לפתור את עומסי התנועה הכבדים בדרך למירון שהפכו למסורתיים בשנה האחרונה. כץ ציין כי על פי התכנית תוקם בהמשך תחנת רכבת בסמוך ליישוב מירון.

את הדברים אמר השר ליו"ר מוסדות חב"ד בקריות הרב משה שמואל אוירכמן. במהלך השיחה הוא אמר כי הוא שמח לבשר שהשקיע מאמץ רב, והקדים את תאריך פתיחת תחנת הרכבת בכרמיאל לפני ל"ג בעומר כדי להקל על מאות אלפי העולים להגיע לציון בל"ג בעומר למירון - וכי בהמשך תהיה גם תחנה במירון.

ל"ג בעומר במירון (צילום: Serge Attal/Flash90)

השר נשא את דבריו לאחר שהרב אוירכמן הזכיר ש"כמו שיעקב אבינו שאב את הכוחות להקמת משפחת השבטים ומהם כלל ישראל, בזכות הקדמת לימודיו בישיבה בבאר שבע, כך גם כבוד השר זוכה להצלחה רבה בזכות זה שבצעירותו למד תורה בישיבת "אור עציון"..."

בסיום הדברים, ניגש השר אל הרב אוירכמן, ואמר לו שאכן נכון הדבר שהוא שואב כוחות רבים מלימוד התורה בישיבה בצעירותו. כך מסרו נוכחים באירוע.

ל"ג בעומר במירון (צילום: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר